Senap Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Hej, vill gärna ha en mixer men de flesta jag tittat på (mackie, behringer m.fl.) har bara två RCA in/outs. Jag skulle gärna behöva fler då jag har LP, kassettdeck och andra saker som jag väldigt gärna vill koppla in också. Några förslag? 😛
dbd Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 (redigerat) Ja. Soundcraft Compact 10 6 st RCA stereoingångar (2 st med valfri omkopplare för phono) Soundcraft Spirit ES 4 st RCA stereoingångar + 2 st RCA phonoingångar Redigerat 8 februari 2004 av dbd
gzede (oregistrerad) Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 eller så köper du rca-telesladdar.. är ju en ganska enkel lösning 😛 dvs me två rca i ena ändan och två telepluggar i andra. vad kan en sån kosta.. 60 spänn för 3 meter kanske? 😛
Fredrik Karlsson Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 eller så köper du rca-telesladdar.. är ju en ganska enkel lösning 😛 dvs me två rca i ena ändan och två telepluggar i andra. vad kan en sån kosta.. 60 spänn för 3 meter kanske? 😛 Eller!!! Så han du köpa teleskarvar för rca som inte heller kostar många kronor!!
Senap Postat 9 februari 2004 Trådstartare Postat 9 februari 2004 haha, ja -- det var ju bra tips det. Tänkte inte alls på RCA -> Tele adapters! 😄 :D dbd's förslag låter väldigt intressanta också, ska ta en titt på dem. Har dock bestämt mig för en Behringer UB1002 (tack vare er 🙁) http://www.slcentral.com/eurotrack-ub1002-mixer/ub-1002.jpg
wollibolli Postat 9 februari 2004 Postat 9 februari 2004 Den Soundcraft Compact 10 va cool, såg ut som en kontrollpanel på ett rymdskepp eller nått 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.