Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Av de jag testat tycker jag att Koss Porta håller ställningen - om man ser till både ljud, bekvämlighet och hanterbarhet.

Postat
Om man vill ha inEar-lurar rekomenderar jag D-Jays

Kan ju tillägga varför jag gillar dessa. Till skillnad från Beyerdynamics och Sennheisers inEar-lurar som jag också testat en hel del (äger tyvärr ett par Sennheiser 😄 ) är D-Jays inte lika pluffsiga och förstärkta i basen, de har mindre hängmattekaraktär och känns rakare och mer detaljerade i ljudbilden. Påminner mer om större studiolurar i karaktären än de konkurenter jag testat. Dessutom dämpar de bakgrundsljud bra och satt bra i mina öron. Det svåra med alla lurar av den här typen är att man sällan får testa dem innan köp, trots att de är väldigt individuellt hur bra de sitter i ens egna öron.

drloop (oregistrerad)
Postat

Sennheiser PX-100 är inte så dumma heller.

Jag har både Koss Sporta Pro och luren ovan. Föredrar Px-100... men det är dagshumör på vilken jag väljer.

Postat

Koss Porta Pro eller om man vill ha inear: Philips SHE9700.

Någon skrev tidigare i tråden att man ska undvika Philips-lurar, men jag håller inte med - inte med de jag har iaf...

maart (oregistrerad)
Postat
Koss Porta Pro eller om man vill ha inear: Philips SHE9700.

Någon skrev tidigare i tråden att man ska undvika Philips-lurar, men jag håller inte med - inte med de jag har iaf...

jag har iofs bara provat Philips SHE8500 och SHN2500 och ingen av dem kommer i närheten av Creative EP-630. Riktigt riktigt tråkigt ljud, och dessutom sitter de inte kvar i mina öron vilket EP-630 gör.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.