dede Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Moin, jag, tillhör gänget här som har varit småbarnsföräldrar de sista femton åren. Mitt musikaliska intresse väcktes av en Philips stereobandspelare med inbyggd högtalare i locket. årsmodell tidigt 60-tal. Egen orgel på 70-talet. Så småningom kompletteread med en Roland sh3 synt. Egen Yamaha DX7 på tre-års avbetalning på 80-talet när den kom ut. Fortfarande min favo; Numera har jag den till midi bara. Kanske inte så praktiskt men förbannat snygg! Så småningom tillsammans med andra en midistudio. Lite prov härifrån har jag lagt upp i demohörnet. Paus för förädraskap. Ny-re-begynnare anno 2004 anmäler jag härmed mitt intresse att föra facklan vidare. Ha de!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Tja Dede! Din avatar, är det en elektriker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 tjena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 HiYa 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Välkommen ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2004 Tja Dede! Din avatar, är det en elektriker? Bra fråga! Saker som drivs av elektricitet är bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fluffy Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Hejsan! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Hejsan hoppsan!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Tja Dede! Din avatar, är det en elektriker? Bra fråga! Saker som drivs av elektricitet är bättre! en elektriker utan ström är väll arbetslös inbillar jag mig ? 😄 annars går det lika bra med selleri... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Tudiluu 😄 Välkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Wälkommen heat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 3 december 2004 Trådstartare Dela Postat 3 december 2004 Nu har jag äntligen fått tummarna loss och lagt upp en liten site. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 december 2004 Dela Postat 3 december 2004 Nu har jag äntligen fått tummarna loss och lagt upp en liten site. 😆 Mörk.. men trevlig 🙂 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 december 2004 Dela Postat 3 december 2004 Tjo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 4 december 2004 Dela Postat 4 december 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 4 december 2004 Dela Postat 4 december 2004 Tjenare. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 december 2004 Dela Postat 4 december 2004 Sent välkomnande också 😛 men inte desto mindre välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Lite sen välkomsthälsning men jag brukar inte hålla till här.....men welcome iaf.... du kanske regga dig före mig...who knows????? 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.