Emsangel Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 (redigerat) tjenare allihopa! Är helt ny i den här världen, köpte grejjer för några veckor sen men planerar allt mer och mer inköp. Det är jag, brorsan och en kompis som håller på och tycker det är det roligaste som finns:). Jag har spelat gitarr några år, haft lite uppehåll här och där men nu spelar jag på allvar:). Finns inget bättre än att skriva en låt som man blir nöjd med och bara sitta, ta det lugnt och spela gitarr och sjunga. Ska snart flytta och vid huset finns det ett litet uthus som skulle bli perfekt för en studio så därför håller jag på och planerar inför detta. kommer nog komma en hel del frågor om det och här verkar det ju som det kryllar av jävligt kunniga människor om området. Annars så är jag 19 år och jobbar i industri, planerar på att söka nån ljudtekniker utbildning eller nåt liknade. Kom gärna med förslag på bra utbildningar! =) och mitt namn är Emil förresten och kommer från Trollhättan och har bott där hela livet. Andra intressen är tatueringar och skateboard men musik har jag varit intresserad av hela livet så man kan väl säga att man lever för musiken lite 🙂 om man ska vara lite klichig. Det var allt för mig, har ni några frågor så tveka inte 🙂. /Emil Redigerat 3 juli 2008 av Emsangel
Anders F Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Haj och välkommen hit. Uthus kan bli riktigt trevliga tillhåll för människor som oss 🙂 :) MVH Anders
djstyler Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Haj och välkommen hit. Uthus kan bli riktigt trevliga tillhåll för människor som oss 🙂 :) MVH Anders mm
tAUG Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Välkommen! Trevligt att råkas 🙂 Annars så är jag 19 år och jobbar i industri, planerar på att söka nån ljudtekniker utbildning eller nåt liknade. Kom gärna med förslag på bra utbildningar! =) Det finns en (eller flera) bra trådar om just det ämnet, https://www.studio.se/index.php?showtopic=27481 https://www.studio.se/index.php?showtopic=1527 🙂 Om det är något som saknas eller som du mer undrar är det ju bara att liva upp trådarna igen 🙂 MVH
Emsangel Postat 3 juli 2008 Trådstartare Postat 3 juli 2008 Välkommen! Trevligt att råkas 😆 Annars så är jag 19 år och jobbar i industri, planerar på att söka nån ljudtekniker utbildning eller nåt liknade. Kom gärna med förslag på bra utbildningar! =) Det finns en (eller flera) bra trådar om just det ämnet, https://www.studio.se/index.php?showtopic=27481 https://www.studio.se/index.php?showtopic=1527 😛 Om det är något som saknas eller som du mer undrar är det ju bara att liva upp trådarna igen 🙂 MVH ahh schysst, dom ska jag allt läsa igenom!
Gardinen Postat 23 september 2008 Postat 23 september 2008 Tja! Gammal tråd men ändå 🙂 Jag härjar också i Trollhättan och brukar jobba en del med ljud. Ett tips på en utbildning är den i Göteborg som heter Teknisk Ljuddesign 80p. Sök på Google så hittar du deras hemsida. Helt okej utbildning, och jättebra om man vill knyta nya kontakter.
Gäst Postat 23 september 2008 Postat 23 september 2008 Tja! Gammal tråd men ändå 🙂 Jag härjar också i Trollhättan och brukar jobba en del med ljud. Ett tips på en utbildning är den i Göteborg som heter Teknisk Ljuddesign 80p. Sök på Google så hittar du deras hemsida. Helt okej utbildning, och jättebra om man vill knyta nya kontakter. den går jag! 🙂
Gardinen Postat 25 september 2008 Postat 25 september 2008 Tja! Gammal tråd men ändå 🙂 Jag härjar också i Trollhättan och brukar jobba en del med ljud. Ett tips på en utbildning är den i Göteborg som heter Teknisk Ljuddesign 80p. Sök på Google så hittar du deras hemsida. Helt okej utbildning, och jättebra om man vill knyta nya kontakter. den går jag! 😛 Nice. Hälsa från mig då 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.