Hellecaster Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 (redigerat) För er som har för mycket fritid vill jag rekommendera min nya blogg. Tanken är att jag ska skriva om alla vedermödor som en medelålders man med heminspelning som hobby kan råka ut för. Jag hyr ett litet hus på en stor gård och har av gårdsägaren fått lov att bygga en rum i nåt som kallas för "sädesmagasinet". 7 Det rummet är numera min lilla studio. Jag har två projekt på gång förnärvarande. 1. Ole Johanesen band där jag spelar in låtar åt Ole Johannssen och Michael Spahr. Ole bor i Bjursås, Dalarna och Mike har bott i Falun i tjugo år. Han kommer från USA från början så därför blir musiken mycket Amerikaniserad. 2. Mitt andra projekt är med min gode vän "Sumpen" som bestämt sig för att börja skriva texter på Svenska. Vi ska försöka sätta musik till dem på nåt vis. Så kolla gärna hur det går på våra bloggar. Mangans hemstudio blogg Sumpens blogg /Mangan Redigerat 3 juli 2008 av Hellecaster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.