Mats Stålbröst Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Från den 11 juli och fem dygn framåt har du möjlighet att delta i ett världsrekordförsök. På Clarion Hotel i Stockholm kommer nämligen över 100 musiker jamma dygnet runt om allt går som det ska. Eftersom Jazzfestivalen drar igång den 16 juli kommer förmodligen flera kända namn att dyka upp på rekordjammet. Läs mer på: http://www.stockholmjazzathon.com/
maart (oregistrerad) Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 mäktigt 🙂 synd att det är på fel sida landet bara...
johahl Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Ouf! Jag ska anmäla mig tror jag! Det lär bli riktigt roligt. Hoppas det hamnar mycket i pressen så improvisation kan lyftas fram med i dagens musikvärld.
KaptenKresh Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 (redigerat) Satan vad coolt, jag vill vara med Redigerat 5 juli 2008 av KaptenKresh
chrisB Postat 10 juli 2008 Postat 10 juli 2008 (redigerat) Jag kommer att spela från kl 23 på lördagskvällen den 12:e juli. Så nu letar jag efter en bassist . . . Bassist och trummis hittat. Så det blir då ehhh en trio spelning Redigerat 12 juli 2008 av chrisB
hocce Postat 12 juli 2008 Postat 12 juli 2008 Jösses vad häftigt, synd bara att man bor så långt ifrån! :/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.