Tuben Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Är det nån som vet hur det är med utbildningen till Studio Blue i Gbg?? den är ju billigare och verkar väl ungefär i jämställd utbildning som sae när man läser... nån som vet? Studio Blue Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
seka Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 Ligger inte studio Blue i Stockholm?? Det trodde jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 oktober 2004 Dela Postat 30 oktober 2004 med lite googleri så hittade jag detta naringsliv.se artikel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tuben Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2004 jo jag märkte det sen.. för det var så att jag var ute och sökte efter ljudtekniker utbildningar i GBG och så poppade studio blue upp.. så jag vet inte om det kanske funnits innan eller nåt.. nån som vet nån utbildning i göteborg annars? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.