4Trax Postat 2 juli 2008 Dela Postat 2 juli 2008 (redigerat) Såg att nån gjort en video (youtube) här i forumet och tänkte att det vore kul att samla hemmagjord videor i en tråd. Mitt band är på gång med en ny men behöver lite inspiration. Så kom igen lägg upp allt ni gjort bra eller dåligt spelar ingen roll. Kul att se. Denna video har jag lagt ut tidigare...."Burn" Redigerat 2 juli 2008 av 4Trax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 3 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2008 Vilket drag det va i denna tråd. 🙂 Kom igen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Såg att nån gjort en video (youtube) här i forumet och tänkte att det vore kul att samla hemmagjord videor i en tråd.Mitt band är på gång med en ny men behöver lite inspiration. Så kom igen lägg upp allt ni gjort bra eller dåligt spelar ingen roll. Kul att se. Denna video har jag lagt ut tidigare...."Burn" Den minns jag. J-vligt bra låt och skön video! //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Den här videon har inte jag filmat men jag hjälpte till lite vid klippningen och framförallt producerade jag musiken: Places to go – The Haunting deja vue of the Blackoutronauts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Den har jag "producerat" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Den har jag "producerat" 🙂 f-n va jag skrattade när dragspelet kom fram 🙂 Klockrent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolin Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Den har jag "producerat" 🙂 f-n va jag skrattade när dragspelet kom fram 🙂 Klockrent! Skitbra men lite amatörmässigt med låttexten på vitt papper tejpat på mikstativet!!! Kolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FlyRider Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Denna video "animerade" jag för cirka 5 år sedan. Jag och en kompis (Arvid Grahn Alfredsson) hade precis börjat göra musik tillsammans och den här låten blev det första vettiga vi gjorde klart (om man nu kan kalla det vettigt). Nåväl, jag bestämde mig för att göra en musikvideo till låten i flash. Eftersom låten har tydliga tv-spels-influenser så tog jag en hel del bakgrunder och grafik från olika supernintendospel. Detta är resultatet. Hoppas ni gillar det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 proj.arbete ht 07.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SvartSaft Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Den här slängde jag ihop för nått ett tag sedan: Guinea pigz med Åsa Wetter - Home: (Samma i högre upplösning finns här: http://gnarp.se/rock/Home.wmv) Filmade lite med min gamla sunkiga Hi8-videokamera när vi spelade in sången till låten. Borde ha filmat mer... (och köpt en digitalkamera) :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Manneleet Postat 3 juli 2008 Dela Postat 3 juli 2008 Såg att nån gjort en video (youtube) här i forumet och tänkte att det vore kul att samla hemmagjord videor i en tråd.Mitt band är på gång med en ny men behöver lite inspiration. Så kom igen lägg upp allt ni gjort bra eller dåligt spelar ingen roll. Kul att se. Denna video har jag lagt ut tidigare...."Burn" Riktigt skön låt och video! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 3 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2008 Den här videon har inte jag filmat men jag hjälpte till lite vid klippningen och framförallt producerade jag musiken: Places to go – The Haunting deja vue of the Blackoutronauts Skit vad han gapar ,coolt. undrar hur han mår efter en konsert! Cool idé med siluetterna i videon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 3 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2008 Denna video "animerade" jag för cirka 5 år sedan. Jag och en kompis (Arvid Grahn Alfredsson) hade precis börjat göra musik tillsammans och den här låten blev det första vettiga vi gjorde klart (om man nu kan kalla det vettigt). Nåväl, jag bestämde mig för att göra en musikvideo till låten i flash. Eftersom låten har tydliga tv-spels-influenser så tog jag en hel del bakgrunder och grafik från olika supernintendospel. Detta är resultatet. Hoppas ni gillar det ☺️ Haha, påminner om Teddybears video för några år sen...kom inte ihåg vad den heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 ...och här har ni undertecknad m fl, back in the middle90s: tjing Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 den här har ni ju sett förut men ändå... ☺️ THE SERVANT WMV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biran Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 Så hära kan resultatet bli i sin replokal, med lite fantasi och vilja.. Både demo och filmning är gjort i replokalen av bandet självt.. Tycker inte resultatet blev så pjåkigt av glada amatörer 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 Så hära kan resultatet bli i sin replokal, med lite fantasi och vilja.. Både demo och filmning är gjort i replokalen av bandet självt.. Tycker inte resultatet blev så pjåkigt av glada amatörer 😏 Hm... härlig rock 😳 Makes me happy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 Två gamla videos jag gjort som jag fann på YouTube: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 6 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2008 Två gamla videos jag gjort som jag fann på YouTube: Hemma gjort? nja, här fanns det nog en budget! Coolt som fan speciellt idén för DAD´s video! Hade ni anställt ett gäng praos som fick sy ihop videon, haha? 😛 Respect! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 6 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2008 (redigerat) Här är en video på en låt jag proddat! Inte direkt nöjd med produktionen! Herbie har skrivit låten. Ni vet han som bara skriver list 1:or som han sa i Popstars för 100 år sen! 😛 Inte direkt va? 😛 och sen hittade jag den här. En låt jag skrivit till samma band och nån som gjort en hemma video till den. Coolt vad man kan hitta på YT! Den här låten ställde till det för Linkin park fansen . På nåt underligt sätt blev den hypat som nya Linkin park singlen på nätet för några år sen och de gick på det! 😛 http://www.youtube.com/watch?v=8qOXVSqC-vU en till på samma låt. att folk orkar? http://www.youtube.com/watch?v=UTIJZYah5IM Redigerat 6 juli 2008 av 4Trax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mojje Cruncher Andersson Postat 6 juli 2008 Dela Postat 6 juli 2008 Här är en video på en låt jag proddat! Inte direkt nöjd med produktionen!Herbie har skrivit låten. Ni vet han som bara skriver list 1:or som han sa i Popstars för 100 år sen! 😛 Inte direkt va? 😛 och sen hittade jag den här. En låt jag skrivit till samma band och nån som gjort en hemma video till den. Coolt vad man kan hitta på YT! Den här låten ställde till det för Linkin park fansen . På nåt underligt sätt blev den hypat som nya Linkin park singlen på nätet för några år sen och de gick på det! 😛 http://www.youtube.com/watch?v=8qOXVSqC-vU en till på samma låt. att folk orkar? http://www.youtube.com/watch?v=UTIJZYah5IM Det är sköna prylar du skapar mannen! Keep it up and take care! /Crunchman' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 6 juli 2008 Dela Postat 6 juli 2008 Den har jag "producerat" 🙂 f-n va jag skrattade när dragspelet kom fram 🙂 Klockrent! ☺️😆 Så himla skönt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 7 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2008 Det har varit underhållande att se alla klipp! Tror att Judas Priest ripoffen leder coolhetsfaktorn! Grymt 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Två gamla videos jag gjort som jag fann på YouTube: Allvar!!?? Har du gjort video med DAD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Promotion(musik)video som jag haft att göra med en del: http://www.valenzia.se/doc.php?id=12 Pluspoäng om ni pekar ut vilken av snorungarna som är jag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Promotion(musik)video som jag haft att göra med en del: http://www.valenzia.se/doc.php?id=12 Pluspoäng om ni pekar ut vilken av snorungarna som är jag 😑 During 1984-1987 I played [guitar, lead vocals] in a Malmö based hardrock band called Renegades. det blir ju inte så svårt o lista ut vem det är då.. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Hade ni anställt ett gäng praos som fick sy ihop videon, haha? 😉 Hehe - det var en vän som skapade nåt slags plugin som skapade den effekten Fredrik Karlsson: Yeps! Jag & min kollega regisserade D-A-D videon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 8 juli 2008 Dela Postat 8 juli 2008 det blir ju inte så svårt o lista ut vem det är då.. 😉 He he... OK, ganska uppenbart! Men å andra sidan, citatet (och resten av innehållet på sidan som länken pekar på, faktiskt) talar egentligen bara om vem "jag" är, inte att det nödvändigtvis är jag ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 juli 2008 Dela Postat 8 juli 2008 det blir ju inte så svårt o lista ut vem det är då.. 😉 He he... OK, ganska uppenbart! Men å andra sidan, citatet (och resten av innehållet på sidan som länken pekar på, faktiskt) talar egentligen bara om vem "jag" är, inte att det nödvändigtvis är jag ... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strobanik Postat 8 juli 2008 Dela Postat 8 juli 2008 Den här videon satte jag ihop för ett par år sedan, lite lerfigurer och en dag i replokalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.