Gäst Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Hej! Gå gärna in och kolla på denna musikvideon jag har gjort. Kanske lyckas den slå igenom som årets sommarplåga? 🙂 Tack på förhand! /Robin
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Hej! Gå gärna in och kolla på denna musikvideon jag har gjort. Kanske lyckas den slå igenom som årets sommarplåga? 🙂 Tack på förhand! /Robin Så snedvriden som den kommersiella musiken är idag så skulle jag ju inte bli förvånad om den där skulle synas i media...
KaptenKresh Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 (redigerat) Handlingen berör mig inte särskilt mycket, + att den är lite väl uttjatad i sommarplåga-genren. 😆 Annars funkar väl låten 😆 Skönast blir den om man loopar vid 2.03 typ.. Ma-ma-ma-ma-ma... Redigerat 2 juli 2008 av KaptenKresh
EmKay Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Hej! Gå gärna in och kolla på denna musikvideon jag har gjort. Kanske lyckas den slå igenom som årets sommarplåga? 😎 Tack på förhand! /Robin Det tror jag inte men jag tyckte den va lite charmig faktiskt.
Bebopkeys Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 Bra låt och trevliga harmonier. Tyckte videon var kul också:-) Jag tycker att det känns skönt att höra lite "dialekt" i sången också istället för alla "perfekta" låtar som går i etern. Det skänker lite äkthet åt låten. /Janne
Pesek Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 För sent ute för att bli en sommarplåga. Den hade tyvärr inte hit potential denna låt. Dansvänlig ok, men inget som sätter sig i skallen. Melodierna är lite tråkiga, inte glada. I övrigt en rolig produktion, men Basshunter, Kobojsarna mm, det är redan gjort. Hitta ett unikt sound för dig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.