SmileWithin Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 (redigerat) Hej hej gott folk! Jag tänkte att det är lika bra att jag presenterar mig när jag säkerligen kommer posta ett antal trådar framöver och förhoppnigsvis kommrt kunna svara i några också =) Som rubriken säger har jag precis tagit klivet in i studiovärlden och som med allt nytt vet man inte riktigt vart man ska vända sig för att få hjälp och då känns det här som rätt plats att börja på =) Lite kort om mig. Kille på 23år från skogarna i Värmland där jag bor med sin icke-musikintresserade sambo =) Har spelat gitarr ett par år och har på senaste tiden försökt lära mig sjunga (utan några stora framsteg...) och även startat ett band, som precis gjort klart sina första demolåtar (kommer upp på myspace om nån vecka). Eftersom vi i bandet i fortsättningen vill kunna spela in div. demolåtar och annat utan att boka tid i en studio har jag bestämmt mig för att köpa hem lite utrustning för att börja spela in hemma. För övrigt är det väl inte mycket att säga om mig. Gillar godis, varje söndag kväll skriver jag upp i min kaländer att mitt vardagsgodisförbud börjar gälla, men varje måndag spricker det på något underligt vis... Igår var det bio, och på bio måste man väl få ha godis? 🙂 Undrar ni något så får ni gärna fråga, annars nöjer jag mig här! Over&Out /Kim Redigerat 15 juli 2008 av SmileWithin
Pesek Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Hejsan och väkommen hit! Trevligt inlägg 🙂 Godis är alltid ett måste på bio, går inte titta på film utan att ha något gott att stoppa i mun. Som dricka blir det alltid en Festis Guanabana för mig =P
Ken Kängström Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Varmt välkommen! Du kommer nog hitta mycket nyttig info här. 🙂
SmileWithin Postat 1 juli 2008 Trådstartare Postat 1 juli 2008 Tja och välkommen! Vart i Värmland bor du? Bor i Karlstad, Värmlands huvudstad 🙂
Hellecaster Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Varmt välkommen till detta eminenta forum. Och visst, "godis är gott" 🙂
SmileWithin Postat 15 juli 2008 Trådstartare Postat 15 juli 2008 Jo, som jag skrev i presentationen så höll vi precis på att bli klara med våra första demos, och nu när dom är klara tänkte jag att det kunde passa bra att länka myspacen här i presenationen så ni kan få höra vilken typ av musik det är osv. =) Tar för övrigt jättegärna emot era åsikter/kritik just eftersom ni här har lite bättre koll på just produktion, låtuppbyggnader, melodier osv osv. och kan analysera det lite mer. Om något var dåligt, kunde vara annolunda eller något ni tyckte var extra bra? Om ni har lust dvs, annars är det bara gå in och lyssna =) Mvh Kim www.myspace.com/aprilhours
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.