dbd Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Är det någon mer än jag som tycker att detta är ett väldigt mysigt forum? 🙂 Hjälpsamt folk och inte massa bråk. Bra initiativ av Studio!
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Joorrå. Håller med. Bra forum och bra folk. ...men jag är en av dom bättre... 🙂 Hahaha Jorra det funkar. 😄
StarCruiser Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Varför i h-&!%-e skriva ett sånt meningslöst inlägg!?! Jag blir så j%¤a förb... Närå, jag tycker också att forum.studio är en ytterst trevlig community! Men för få Sonar-användare ;-) /Mvh Magnus
Pluffo Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Ja visst var det meningslöst? 🙂 meningslöst men mysigt
tordA Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 trevligt men müsigt, som att kliva in i sin gamla yllesoffa (eller vad det var) gnäll: tråkiga smajlys bara {fast på ett mysigt vis 😛 } 😄😛
dbd Postat 7 februari 2004 Trådstartare Postat 7 februari 2004 myskvall.studio.se <- Anmäl er idag. Vi myser imorgon.
tordA Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Ring så myser vi, alla med slutsiffra får ringa ! 😛
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 F**N jag har ingen slutsiffra? (Har bara 5st...) Vad göra? Tacksam för svar. 😛
tordA Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Bok-Stav går bra (om den inte springer) Ring så myser vi, alla med bokstav får ringa !
insolitus Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 Inte för att ta bort den mysiga stämmningen, vilken jag också gillar, men va tusan har ni varit höga på under dom senaste inläggen? 😛
Neko Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 lol. Jag måste säga att det är ett trevligt och konstruktivt forum. Man får mycket hjälp om man frågar här, och det bidrar till att man gärna kollar här flera gånger om dan, fast det inte alltid är så mycket som har hänt. 🙂
tordA Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 Inte för att ta bort den mysiga stämmningen, vilken jag också gillar, men va tusan har ni varit höga på under dom senaste inläggen? 😎 måste nog vara en akut SA-1 nostalgiförgiftning 🙂
wicked_s Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Jo helt klart ett av de mysigaste forum jag någonsin sett 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.