DieHard (oregistrerad) Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Ove Thörnqvist ! Jaha?? Är det bara jag som inte fattade den? 😳
DieHard (oregistrerad) Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Äggula!.. eller själva fostret om man så vill.. 😄 Jo men fattade inte humorn ändå 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Ove Thörnqvist ! 😑🤪😆😆😆 Fan vad skön den var! 😆😆😆😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Vad är det som luktar fisk samtidigt som ljudteknikern bara har brum i ena kanalen? Siv Malmkvist som drog ur XLR-kabeln och leker med sin SM58.
KillwithSkill Postat 29 juni 2008 Trådstartare Postat 29 juni 2008 Svullo skämt ju 🙂 Japp du satt den! Agne&Svullo
DieHard (oregistrerad) Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Svullo skämt ju ☺️ Japp du satt den! Agne&Svullo Jaha ja då fattade jag det hela lite bättre 🙂🙂😆
IDF Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Svullo skämt ju Japp du satt den! Agne&Svullo felstavat.. det ska vara angne och svullo.. jag har massa filmer med hans crispin o hr dubois hemma hos mor o far. fantastiskt roligt.
Tilly Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 Äggula!.. eller själva fostret om man så vill.. 😆 Fostret? 🤪 Hegobald då, detta trodde jag inte om dig!
Fidden Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 hade faktiskt ingen aning om att det var Hans Crispin som var Agne innan IDF nämnde det. Har alltid undrat varför han är kändis, fick göra gladiatorerna och knäppa klipp, men nu vet man 🙂
Per_a_55 Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 (redigerat) Var det HAN som var i ägget? edit: Jävla tangentbord (för mig är det då inget fel på!) hade faktiskt ingen aning om att det var Hans Crispin som var Agne innan IDF nämnde det. Har alltid undrat varför han är kändis, fick göra gladiatorerna och knäppa klipp, men nu vet man 😛 Redigerat 23 juli 2008 av Per_a_55
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.