Feeltz Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Japp, Presenterade mig för ett bra tag här men sen sprack intresset så nu har jag bestämt mig igen för att fylla ut tiden lite med att vara aktiv här 😱 Jag heter Johan och kallar mig Feeltz som musikproducent, jag producerar trance och har gjort det i ca 4 år nu. Bland annat så har en av mina låtar som jag kallar Don´t hold me back blivit en av juryns favoriter på Metro music challange och sedan samma låt har blivit spelad av DJ Ampz på Amplified radio vilket är en radioshow som spelas på över 25 radiostationer runt om i världen. Så om ni är intresserade på att lyssna på mina produktioner så gå in på min myspace vilket är www.myspace.com/feeltz Ha det bra ! //Johan
tAUG Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Välkommen! 😑 Hoppas du trivs. Kom ihåg att söka innan du skapar nya trådar MVH Christian
tordA Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 HiYa glöm inte att söka innan du svara i en tråd. svar av typen: 'Ja', 'Nej' och 'Vet ej' är redan upptagna och bör ej användas fler gånger 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.