Limpan Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 (redigerat) huh? Ursäkta dubbelpost, radera ena... Redigerat 27 juni 2008 av Limpan
tAUG Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 huh? Jag märkte också precis det, prova posta i det allmänna säga/fråga-vad-du-tycker-om-det-nya-skalet-tråden 😱 https://www.studio.se/index.php?showtopic...mp;#entry746120
Claes Holmerup Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Jag har inte sett något sådant, så det kanske beror på vilken browser man använder...? Själv kör jag med IE7.
Linus Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Jag har inte sett något sådant, så det kanske beror på vilken browser man använder...?Själv kör jag med IE7. <<BLAM!>> Där satte du den, Claes. 😱 Tyvärr måste jag säga att det inte ser ut så för mig i varken Firefox 2 eller 3, i varken Windows eller OS X. Men ett tips kan Verktyg-menyn -> Rensa känslig data och se till att all cache töms. Starta om webbläsaren igen sedan.
joachime Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Kollade just den tråden du länkade till i Camino (OsX) och det ser bra ut. Vilken firefox använder du?
tAUG Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Jag har inte sett något sådant, så det kanske beror på vilken browser man använder...?Själv kör jag med IE7. <<BLAM!>> Där satte du den, Claes. 😉 Tyvärr måste jag säga att det inte ser ut så för mig i varken Firefox 2 eller 3, i varken Windows eller OS X. Men ett tips kan Verktyg-menyn -> Rensa känslig data och se till att all cache töms. Starta om webbläsaren igen sedan. Det hjälpte inte, avatarerna ser fortfarande skumma ut 😆
Claes Holmerup Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Jag har inte sett något sådant, så det kanske beror på vilken browser man använder...?Själv kör jag med IE7. <<BLAM!>> Där satte du den, Claes. 😉 😆 IE rulez! 😉
Björn Olsberg Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Jag märkte också precis det, prova posta i det allmänna säga/fråga-vad-du-tycker-om-det-nya-skalet-tråden https://www.studio.se/index.php?showtopic...mp;#entry746120 Detta ska inte ha att göra med att vi har gått över skarpt till det nya skalet (som har rullat och använts flitigt i snart ett halvår). Vad händer om du i tråden trycker F5 (för att uppdatera sidan)?
tAUG Postat 27 juni 2008 Postat 27 juni 2008 Jag märkte också precis det, prova posta i det allmänna säga/fråga-vad-du-tycker-om-det-nya-skalet-tråden 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic...mp;#entry746120 Detta ska inte ha att göra med att vi har gått över skarpt till det nya skalet (som har rullat och använts flitigt i snart ett halvår). Vad händer om du i tråden trycker F5 (för att uppdatera sidan)? Den uppdateras 😑
Limpan Postat 27 juni 2008 Trådstartare Postat 27 juni 2008 (redigerat) Gjorde en totalrensning av cachet och har rebootat datorn.. Nu har Tomas försvunnit från "top"-knappen och allas avaterar är nu på rätt ställe.. Addic59 ser inte ut som claes längre osv... ☺️ Skumt fel.. Kör Firefox 3 för övrigt... EDIT: hjälpte dock inte tidigare idag... men nu ikväll funkar det iaf.. Redigerat 27 juni 2008 av Limpan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.