Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hohoj!

Några härifrån som skall ta sig en öl och lyssna på hårdrock under metaltowndagarna?

Själv ska jag vistas där båda dagarna. Mixa ett band på fredagen, men sedan blir det öl och konserter för hela slanten.

Vore extra kul om man fick träffa på någon härifrån forumet och dividera om allt mellan himmel och jord. 😄

Rock on, Ken 😐

Redigerat av addic59
Annons
Postat (redigerat)

Hade varit grymt att gå, har inte haft råd dock. Funderat på att stå o kolla från bron.. 😎

Ha så kul iaf. 🙂

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat

Då jag och min grabb var på Sweden Rock, så lovade jag min dotter att vi drar till Metaltown..

Kul med en dotter som gillar hårdare rock än min grabb 😄

Mkt bra band på Metaltown i år att lyssna på, å hinka pilsner till 🙁

Postat

Undertecknad skall dit Fredag och Lördag för att njuta av tunggunget! Återfinns nog i regionerna kring mixerbordet 🙁

drloop (oregistrerad)
Postat

Har jag tur och så hinner jag med lite Monster Magnet.

Postat

Hade gärna gått men jag har för många intressen som krockar. Prioriterings listan är ett måste tyvärr. Vore jäkligt kul att träffa lite folk från forumet iofs, men det går fler tåg ☺️

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.