Jump to content
Annons

usla covers


DieHard (oregistrerad)

Recommended Posts

Den extremt skitdåliga pissiga idiotlåt som nånsing gjorts är, Total eclipse of my heart med kråk-gap-kossan Bonnie Tyler.
OK, fast "Total Eclipse of the Heart" var väl inte någon cover för Bonnie's del?

Första släppta versionen av låten var med Bonnie Tyler på albumet Faster Than the Speed of Light någon gång på mitten av 80-talet.

Ja, precis! Ingen cover, alltså...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Den extremt skitdåliga pissiga idiotlåt som nånsing gjorts är, Total eclipse of my heart med kråk-gap-kossan Bonnie Tyler.

Här i en bättre version:

🙂

Vad är det som är så dåligt med den att du spyr galla över den? Själv tycker jag den är en riktig 80-talsklassiker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förväntade mig något betydligt sämre när jag tryckte på den där länken. Det där är trots allt ganska regält imponenerande. Och ja, han bryter, och ja, han är ingen klassisk sångare. Likväl en hyffsat övermänsklig prestation. Jag vet inte med vilka perspektiv det skulle kunna kallas dåligt.

Asså...näe...

jag vet inte vad jag mer ska säga, jag tycker videon talar för sig själv men man ogillar väl olika saker lika väl som man gillar olika saker, då. Fast vad innebär "hyfsat övermänsklig"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den extremt skitdåliga pissiga idiotlåt som nånsing gjorts är, Total eclipse of my heart med kråk-gap-kossan Bonnie Tyler.

Här i en bättre version:

🙂

Nja... jag har hört originalet. Originalet är bättre men covern är roligare, även om den inte är så rolig som "bandet" verkar tro. Jag föredrar ändå den roligare för originalet synes mig meningslöst, fast det är bättre, liksom.

Redigerat av Fredrika
Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!

Varför är du så arg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!

BAOH producerades of Todd Rundgren (därav det poppiga soundet). Steinman producerade däremot Bat Out of Hell 2, som är en sju helvetes välproducerad skiva. Faster Than the Speed of Light producerades tillsammans med John Jansen.

Sedan har han ju skrivit ala låtarna, men det är ju en annan sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!

Varför är du så arg?

Hehehe nej då, jag är inte arg överhuvudtaget! En glad smiley kanske hade mjukat upp inlägget lite! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!

Varför är du så arg?

Hehehe nej då, jag är inte arg överhuvudtaget! En glad smiley kanske hade mjukat upp inlägget lite! 😉

Haha älskar bittra människor, bästa som finns. Gillar verkligen dina inlägg KillwithSkill, alltid en fröjd att läsa sådana där sågningar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!
Varför är du så arg?

Hehehe nej då, jag är inte arg överhuvudtaget! En glad smiley kanske hade mjukat upp inlägget lite! 😉

Aj, då! Då är det bäst, antar jag, att artister med "sämre" musik verkligen håller sig undan när du inte är på humör!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, skiter i vem som är ORGINAL!!! ...den sk producenten Jim Steinman som har vart å fingrat i skiten är för mig vidrigt dålig. Bat out of hell osv. Fet köttfärslimpa! 10 minuters-plåg-slammer. Sämsta smörja jag nånsin hört. Nej då lyssnar jag hellre på solstollarna å deras sektmusik! Nej fy fan vilken skit!

Efter att ha lyssnat på dina bidrag med löjliga "kiss o bajs humor" namn som elefantbajs så kan jag då inte förstå hur du kan dissa Steinman han kan i.a.f skriva nåt som låter EGET

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Här kommer mitt bidrag

Orginal

Cover

Stryk ska du ha för att du påminner mig om denna hemska cover ☺️😆 Måste vara den sämsta av dem alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer mitt bidrag

Orginal

Cover

Stryk ska du ha för att du påminner mig om denna hemska cover ☺️😆 Måste vara den sämsta av dem alla.

Jaha, nu är det två på detta forum som ska ge mig stryk 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag orkade med 20 sekunder av Celines AC/DC-cover innan jag var tvungen att stänga ner...

20 sekunder? Då kan det inte ha varit hennes (röst)framträdande — hon börjar nämligen sjunga först vid 00:31 (mm:ss)!

Du kanske tycker att musiken är på tok för hård för din smak?

Kastar mig rakt in i denna underhållande diskussion. :rolleyes:

Måste säga att jag blev lite paff över att Celines röst har blivit så mörk och rosslig.

Och inte är det mycket bättre när Anastacia kommer in.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...