Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Ngn som vet var man får tag i manul till LOGIC på nätet

Har du tappat din? 😆

edit: Hacke hann först. :rolleyes: Sorry, ibland kan man inte låta bli att slå in öppna dörrar!

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrerade användare kommer nog åt den via hemsidan...

För du har väl registrerat dig?  😄

Som sagt.. inte mig det rör..

'

Det är det aldrig. :rolleyes:

Haha... en till sån där "jag har en kompis"... 🙂

Ok den nivån, som man känner sig själv känner man andra.. är det inte så man säger?

Tråkigt att folk har en misstro till andra, men det kanske har med hur man är själv?

Vad skulle jag vinna på att bluffa er?, inte mkt va?

/Magnus

Redigerat av MagnusBryngelsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Lasse Mongo (oregistrerad)
Registrerade användare kommer nog åt den via hemsidan...

För du har väl registrerat dig?  😄

Som sagt.. inte mig det rör..

'

Det är det aldrig. :rolleyes:

Haha... en till sån där "jag har en kompis"... 🙂

Ok den nivån, som man känner sig själv känner man andra.. är det inte så man säger?

Tråkigt att folk har en misstro till andra, men det kanske har med hur man är själv?

Vad skulle jag vinna på att bluffa er?, inte mkt va?

/Magnus

Och då ska vi alla lita blint på alla som säger att hunden åt upp den eller att morsan tvättade manualen med klorin etc, alltså detta är så uttjatat och om han verkligen har registrerat sig och har sina uppgifter kvar så kan han kontakta tillverkaren och få en manual skickad till sig mot en smärre summa pengar, that´s how it goes.

Ingen vill ju vara otrevlig mot nån men tänk efter själv hur det låter.

Be honom kontakta sin återförsäljare eller tillverkaren så ska du se att det ordnar sig.

Och nu tebaks till groggen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrerade användare kommer nog åt den via hemsidan...

För du har väl registrerat dig?  😄

Som sagt.. inte mig det rör..

'

Det är det aldrig. :rolleyes:

Haha... en till sån där "jag har en kompis"... 🙂

Ok den nivån, som man känner sig själv känner man andra.. är det inte så man säger?

Tråkigt att folk har en misstro till andra, men det kanske har med hur man är själv?

Vad skulle jag vinna på att bluffa er?, inte mkt va?

/Magnus

Och då ska vi alla lita blint på alla som säger att hunden åt upp den eller att morsan tvättade manualen med klorin etc, alltså detta är så uttjatat och om han verkligen har registrerat sig och har sina uppgifter kvar så kan han kontakta tillverkaren och få en manual skickad till sig mot en smärre summa pengar, that´s how it goes.

Ingen vill ju vara otrevlig mot nån men tänk efter själv hur det låter.

Be honom kontakta sin återförsäljare eller tillverkaren så ska du se att det ordnar sig.

Och nu tebaks till groggen!

Tack för det , tråkigt bara att folk har en inställning som i princip handlar om att folk ljuger,

//Magnus

Trevlig helg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, du kan dra in klorna. Det handlar om uppfattning, inte inställning. Har du rent mjöl i påsen behöver du ju inte oroa dig, än mindre försvara dig. Och har du lite distans inser du att det inte är så konstigt att vi tolkar som vi gör. Gör som Lasse skriver och kontakta ÅF eller leverantör så fixar det sig.

Ingen menar illa - vi har bara lite rå men hjärtlig stämning här. :rolleyes:

Trevlig Helg tebax!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, du kan dra in klorna. Det handlar om uppfattning, inte inställning. Har du rent mjöl i påsen behöver du ju inte oroa dig, än mindre försvara dig. Och har du lite distans inser du att det inte är så konstigt att vi tolkar som vi gör. Gör som Lasse skriver och kontakta ÅF eller leverantör så fixar det sig.

Ingen menar illa - vi har bara lite rå men hjärtlig stämning här. :rolleyes:

Trevlig Helg tebax!

Du har så rätt, ber om ursäkt, har precis talat med MB GBG, de skickar ner en..

Tack för tipset!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...