Björn Olsberg Postat 24 juni 2008 Postat 24 juni 2008 Onsdag den 25 juni kommer jag göra en del underhållsarbete på forumet, innan semestern. Det kommer betyda att jag tar ner forumet under maximalt några timmar. Naturligtvis kommer jag arbeta för att nedtiden ska bli så kort som möjligt, så det kan i bästa fall bli kortare.
Claes Holmerup Postat 24 juni 2008 Postat 24 juni 2008 Det kan vara bra att veta ungefär vilken tid på dagen det handlar om... 😎
ViktorDenStore Postat 24 juni 2008 Postat 24 juni 2008 Det kan vara bra att veta ungefär vilken tid på dagen det handlar om... 😉 ...så att du vet om du ska ta sovmorgon eller ej? 🙂
Claes Holmerup Postat 24 juni 2008 Postat 24 juni 2008 Det kan vara bra att veta ungefär vilken tid på dagen det handlar om... 😉 ...så att du vet om du ska ta sovmorgon eller ej? 🙂 Precis! man måste ju ha något kul att göra på jobbet också... 😑
Tilly Postat 25 juni 2008 Postat 25 juni 2008 Ohh spännande! Man vet aldrig när forumet går ner under dan nu. Får bli att hålla koll!
Novembernatt Postat 25 juni 2008 Postat 25 juni 2008 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.