sixties Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 det finns någon sida där filerna ligger 30 dagar och obegränst antal personer får ladda ner minns inte vad den heter.
IDF Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Gaaah... jag blir tokig. Hittade 5Gb utrymme hos min bredbandsleverantör att lägga upp det på, men så funkar inte serverns pryl som skickar inloggningsuppgifterna till min mail... (jag har glömt inloggningsuppgifterna, eller rättare sagt aldrig fått dem) Ok, försöker istället skapa en torrent, men det visar sig att min brandvägg vägrar gå med på detta. Har tidigare försökt lägga till flabb på MSN, men inte heller det verkar funka idag. Skickar filen till flabb via e-mail... browsern har nu hållt på med detta i 10 minuter. *suck* Gick in på IDF's förslag delafil.se, men där kunde man bara dela med en person i taget. Det är helt enkelt en såndär dag då INGET funkar. Nu visar min klocka 20:02, och jag tilldelas 4 minuspoäng som festivalgeneral. surt skit.. sätt din dator som ftp-server och låt folk tanka ner från den ett tag tills du får dina webhotelluppgifter då.
flabb Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 *stress* teknostress Jag har nu på MSN hemma men tveksam om den funkar med min brandvägg, har dock tipsat Fidden om podmailing.com jag och carl cadello använt
drloop (oregistrerad) Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Skydrive hos M$N har 5GB som man kan dela med andra. Om ni inte orkar regga er på xxxx@live.se så har jag en Skydrive ni kan få låna.
flabb Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Har zip-filen på mitt skrivbord och är halvvägs upptankad till min Box, håll ut all reggae-lovers
Fidden Postat 6 augusti 2008 Trådstartare Postat 6 augusti 2008 vad bra det gick att varva ner efter jobbet idag... 😆 nu ska jag försöka bränna lite stresshormon i löpspåret.
Stoneyoung Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Vill inte kladda ner röstningstråden, så jag skriver här istället. Måste ju säga att alla bidragen är hur jädra grymma som helst. Väldigt Impad!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.