Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan!

Jag är en kille på 24år. Jag söker efter sammarbetspartners och producenter som gillar Hiphop/ RnB. Jag har i många år jobbat med musik tillsammans med några vänner, men nu har jag flyttat till Göteborg och jag letar efter nya musikvänner 😄

Jag är en allätare när det gäller musik, men ovannämda kategorin är något jag älskar och brinner för. Jag är intresserad av någon som vill producera lite "beats" med mig och utvecklas tillsammans.

Det spelar ingen roll vart du bor men helst Göteborg, det blir lättare och träffas, men det spelar ingen roll som sagt...

Jag hade tänkt mig att vi jobbar ihop och får se vad det leder till. Detta är en hobby så jag hade inte tänkt mig ersättning eller liknande för detta. ersättnigen får komma sen när vi har erövrat världen 😱

Musikstilen jag vill jobba med ska helst vara lik timbaland, kanye west, john legend, common, justin timberlake osv, själv så rappar jag och sjunger RnB.

Jag kan redan säga att jag inte är en gangster rappare 🙂

Jag kan även hjälpa till som songwriter om någon skulle vara intresserad.

Jag har säkert glömt och skriva något, har du några funderignar eller frågor så skriv ett par rader.

Redigerat av Bee
Annons
Postat

Tjenare!

Jag sitter i samma sits, fast jag producerar mycket beats av blandad karkaktär och behöver en talang som kan rappa till dessa.

Har du någon låt ellr liknande du gjort som referens ? om så, maila den till hawai_@hotmail.com så skickar jag låtmaterial tillbaka.

övrigt så bor jag även i Göteborg....

Ha de !

Postat
Tjenare!

Jag sitter i samma sits, fast jag producerar mycket beats av blandad karkaktär och behöver en talang som kan rappa till dessa.

Har du någon låt ellr liknande du gjort som referens ? om så, maila den till hawai_@hotmail.com så skickar jag låtmaterial tillbaka.

övrigt så bor jag även i Göteborg....

Ha de !

Tjenare!

Kul att du hört av dig 🙂

Jag ska försöka och spela in något och skicka det till dig.. jag kan spela in ett eget låt och en låt från en cover eller liknande... vad sägs om det, men under tiden jag spelar in, kan inte du maila mig en sample på någon eller några av dina beats, maila det till prince_b_@hotmail.com

Jag ska försöka och skicka något till dig innan Söndag

Hör av dig om du har några frågor 🙂

• 1 månad senare...
Postat

Tjena man, jag är en producent som bor i gbg, och ja kan tänka mig jobba me dej, samt ja kan säga att min musik stil är som timbos, så du kan skicka mejl t min msn triple__m@msn.com, och du kan checka några av mina gamla beats på min myspace. www.myspace.com/prodbybeat

hör av dej 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.