P-O Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 Hej jag kan inte installera uppdatering ifrån Cubase SL3 till Cubase studio 4 kommer upp detta felmeddelande, använder Leopard, den senaste versionen av Mac OS X på min nya iMac funkar med mitt SL3 konstigt. Se bild.
Claes Holmerup Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 "Hittar inte nödvändig data" låter som om CD-spelaren inte är riktigt frisk - eller kanske att installationsprogrammet inte hittar den versionen som du uppgraderar från...? 😳
DrRobert Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 Finns en uppdatering på steinberg.net för att installera cubase på leopard
P-O Postat 23 juni 2008 Trådstartare Postat 23 juni 2008 Min SL3 är en uppdatering ifrån SE fast den har jag inte installerat funkade ändå utan den. Kanske är nåt fel på skivan eller nåt. Har haft SE versionen sedan uppdaterat den till SL3 på min tidigare dator med XP.
P-O Postat 24 juni 2008 Trådstartare Postat 24 juni 2008 Det löste sig med en installationsfil som jag hittade på support sidan http://www.steinberg.net/1045_1.html får lära mig kolla sådant bättre i fortsättningen. 😉 Får tacka musikcentralen för deras råd. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.