Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla goa och glada!

Halocline söker nu en trevlig gitarrist med smakfullt och tajt framförande.

Vi kräver ingen Yngwie Malmsteen, men vi sätter ribban högt vad gällande tajthet och hur pass det klingar i tonerna så att säga. Genren är välproducerad döds med större inslag av elektroniska trance-synthar och diverse, med industriell tajt kaggar+gura/bas smatter. You get the point! 🙂

Stort plus om du ligger i åldern 20-30 år, och är positiv som bara röven.

Grundinfluenser vad gäller stomme och produktion hänvisar vi till tidigare Mnemic, ex: DBXX, Deathbox.

Om du är placerad i Göterborg eller tycker om att resa så är du varmt välkommen att prova. Vi ligger på is till Augusti p.g.a flytt, men då färdigställer vi albumet och sedan hoppar in i studion i 1,5 månads tid. Live är inte aktuellt förräns plattan är lanserad.

P.g.a tekniska skäl ligger våran sajt http://halocline.se nere, så jag hänvisar till min enkla e-mail pacman_1985@msn.com för låtlyssning och småsnack. Lägg till mig på msn, eller dimpa iväg ett mail om ni är intresserade.

Tack och bock, och se till att höra av er tamefan! 😄

Ken & Halocline

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.