Lindeberg Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Vi som gör musik på Bevlar har fått riktigt fin uppmärksamhet - i Norge! Deras motsvarighet till Calle Dernulf heter DJ Friendly och publicerar listor med länkar till gratis dansmusik på webben, och just nu ligger inte mindre än fyra Bevlar-spår på hans lista - med forumets dbd-Cryo i topp! 😆 Kolla in: Dj Friendlys lista - NRK.NO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 *tummen Upp* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Gött! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Väl förtjänt...Bevlar ligger bland mina favoriter 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 29 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2004 Väl förtjänt...Bevlar ligger bland mina favoriter 🙁 Det var roligt att höra! 🙁 Sanslöst förresten vilket genomslag en sån här grej har; sedan DJ Friendly spelade tre-fyra av våra låtar igår och länkade till oss har antalet besökare på sidan gått i taket. Jag älskar Norge! 😉 (är faktiskt född 17/5 också... får nog ta och flytta dit!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Grattis! Det finns många låtar från Bevlar på min privata playlist i datorn, grymma saker utan tvekan! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Fett kul DD.. grattis.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 (redigerat) Heja Noreg!! ( och Bevlar) 😆 Redigerat 30 oktober 2004 av Stinkey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Härligt! Ska bli kul och följa Bevlar's succé som bara precis har börjat.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Gott mos boys! Lycka till! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 oktober 2004 Dela Postat 29 oktober 2004 Väl förtjänt...Bevlar ligger bland mina favoriter 😆 Det var roligt att höra! 😄 Sanslöst förresten vilket genomslag en sån här grej har; sedan DJ Friendly spelade tre-fyra av våra låtar igår och länkade till oss har antalet besökare på sidan gått i taket. Jag älskar Norge! 😛 (är faktiskt född 17/5 också... får nog ta och flytta dit!) Told ya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 19 november 2004 Trådstartare Dela Postat 19 november 2004 (redigerat) Woo-ha! Tre nya låtar igår: DJ Friendly, norska p3 Redigerat 19 november 2004 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Im big in Norge aha .... (he he) funkar kanske inte lika bra som japan.. men ändå. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Kul att höra! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 En får gratulera! Snart blir det remixar på Aha låtar och fräcka releasepartyn med Sha-Boom ska ni se 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Härlit 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 En får gratulera! Snart blir det remixar på Aha låtar och fräcka releasepartyn med Sha-Boom ska ni se 😲 /Majken Hehehehe..... Big dream.... Bättre med EGET release partaj... Yiiihaaaaa för promotion.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 16 december 2004 Trådstartare Dela Postat 16 december 2004 På DJ Friendlys lista över årets 25 bästa gratislåtar hittar vi Adjuster-remixen av Hollywood, vårat första släpp på Bevlar. Staf, som ju också är medlem här, ligger ett pinnhål över med sitt Mod-productions. 😉 Grattis Staf, och skåååååål hörni. Jag bjuder på tårta. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Åhå! Trevligt! Fest med ett av mina favoritskivbolag! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Var det nån som sa tårta?? 😆 Grattis pojkar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Grattis som tusan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
staf Postat 18 december 2004 Dela Postat 18 december 2004 På DJ Friendlys lista över årets 25 bästa gratislåtar hittar vi Adjuster-remixen av Hollywood, vårat första släpp på Bevlar. Staf, som ju också är medlem här, ligger ett pinnhål över med sitt Mod-productions. 😉 Grattis Staf, och skåååååål hörni. Jag bjuder på tårta. 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.