F-factory Postat 22 juni 2008 Postat 22 juni 2008 Söker en duktig rappare, vilket språk du rappar på spelar ingen större roll sålänge du gör det Bra. Skicka refferensmaterial till hawai_@hotmail.com Så hör jag av mig. Peacee.
Pesek Postat 22 juni 2008 Postat 22 juni 2008 Har du något material att visa upp? Kan vara roligt att veta vilken typ av hiphop/musik du gör, innan man slänger ihop någon sjysst rhyme och skickar.
LilHeermz (oregistrerad) Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 Shu Shu! checka min myspace myspace.com/lilheermz och maila mig vad du tycker Lilheermz@live.se Peace
napoleon Postat 13 augusti 2009 Postat 13 augusti 2009 Söker en duktig rappare, vilket språk du rappar på spelar ingen större roll sålänge du gör det Bra. Skicka refferensmaterial till hawai_@hotmail.com Så hör jag av mig. Peacee. shue jag e en fullfjädrad låtskrivare/rappare hör av er om ni vill snacka mer eller så Peace
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.