Jump to content
Annons

Cubase SE3 kompatibelt med Vista?

Recommended Posts

aztrael (oregistrerad)
Postat

Hej.

Jag funderar på att köpa ett Cubase SE3 (billigt) för att köra i min bärbara dator. Min fråga är nu om det funkar ihop med Windows Vista?

Annons
Postat
Hej.

Jag funderar på att köpa ett Cubase SE3 (billigt) för att köra i min bärbara dator. Min fråga är nu om det funkar ihop med Windows Vista?

http://www.syncrosoft.com/License_Control_Center-78-11.html

ladda ner och installera drivarna för dongeln. Den kommer be dig att sätta in dongeln under processen. Ta ut den innan du kör program-cd´s. KLICKA INTE på Autorun.exe run utan öppna cd´n som en folder och klicka på ikon för att dra igång setup.

Borde funka smärtfritt.

• 1 månad senare...
Postat

Jag skulle inte göra det baserat på de erfarenheter jag har av Cubase SX3 och Vista. Cubase SX3 fungerar absolut bäst på XP.

Postat
Jag skulle inte göra det baserat på de erfarenheter jag har av Cubase SX3 och Vista. Cubase SX3 fungerar absolut bäst på XP.

Å andra sidan är ju dina erfarenheter till 100% baserade på piratkopior, så den åsikten kan man ju lika gärna skita i.

Köpt SX3 fungerar bra med köpt Vista.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.