DieHard (oregistrerad) Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Ja får väl önska alla en glad och blöt midsommar 😎 Drick inte mer än jag ska bara 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Detsamma! Kan inte lova något... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 DETSAMMA och glad midsommar till alla er andra också! MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Det samma och -> offtopic med tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Ja, glad midsommar på er. Har fyra spelningar imorgon, så det lär bli en lugn dag... då sista giget är en midnattskonsert i Ärentuna K:a... men efter det..... moahahahaaaaa.... *host*... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Ja, glad midsommar på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Ja, Glad Misssommar alla! Mycket sill och ... tillbehör! tjing Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 partey!?? själv är jag ensam med tv och katter + ett större gäng pilsner och massvis med vin.. jag får lite ångest av mitt leverne ikväll.. 🙂 nån i norrköping som har lust att joina mig? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.