evilrocker Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Letar efter en bra distplugin! Ingan vanlig gitarrdist, utan hört att det ska finnas någon plug med digitaldist som kan användas för massa olika saker. Format rtas för Pro Tools LE. Förslag? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Letar efter en bra distplugin! Ingan vanlig gitarrdist, utan hört att det skafinnas någon plug med digitaldist som kan användas för massa olika saker. Format rtas för Pro Tools LE. Förslag? 😳 www.izotope.com/products/audio/trash/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 19 juni 2008 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2008 Den känner jag till, finns det någon mer som är lämpad för allt möjligt, inte bara gitarr eller trummor utan mer som dist som får en att tänka på NIN. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TUFFTUFFTUFF Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Kanske den här kan vara nåt, den använder jag nästan alltid när jag vill ha dist. Har jag inte en länk i avataren till en Galizia-låt? Där har jag säkert använt den pluggen, du kan ju checka om det är typ sån dist du menar.. öhh, mejjkar det sens det jag just skrev? Jag är hungrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Kanske den här kan vara nåt, den använder jag nästan alltid när jag vill ha dist. Har jag inte en länk i avataren till en Galizia-låt? Där har jag säkert använt den pluggen, du kan ju checka om det är typ sån dist du menar.. öhh, mejjkar det sens det jag just skrev? Jag är hungrig. Den funkar tyvärr inte till PT som han vill ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TUFFTUFFTUFF Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Oj, sorry, det missade jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rally Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Den känner jag till, finns det någon mer som är lämpad för allt möjligt, intebara gitarr eller trummor utan mer som dist som får en att tänka på NIN. Tycker nog att det allra mesta brukar gå att få till med trashen faktiskt.... Jobba med lite fler spår och blanda ren och skitig signal så löser det sig nog... Om du gillar NIN kan det ju dessutom vara en idé att varva loss med en bitcrusher... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 juni 2008 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2008 Vad är Bitcrusher för nån pryl då? Hittade nån sida om det, för VST va? Då måste jag ju även skaffa sån VST -> RTAS wrapper...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aolsson Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Har du provat D-Fi, ingen ren dist pryl men du kan förvanska det mesta rätt hårt.. å så är det RTAS.. 😛 Letar efter en bra distplugin! Ingan vanlig gitarrdist, utan hört att det skafinnas någon plug med digitaldist som kan användas för massa olika saker. Format rtas för Pro Tools LE. Förslag? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Kanske Sonalksis TBK2 - the digital grimebox kan vara något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 23 juni 2008 Trådstartare Dela Postat 23 juni 2008 Dom där kan ju vara intressant, får kolla in dom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.