Thrybom Postat 6 februari 2004 Postat 6 februari 2004 Hej alla! Vill ocksa vara med er och diskutera fracka grejjer, men maste fa lite hjalp forst. Snalla...
classic Postat 6 februari 2004 Postat 6 februari 2004 Hej alla!Vill ocksa vara med er och diskutera fracka grejjer, men maste fa lite hjalp forst. Snalla... Hjälp med vad...? 😆
rilloteddy (oregistrerad) Postat 6 februari 2004 Postat 6 februari 2004 Det är alltid svårt i början! Men jag klarade det utan ngn hjälp alls! Du klarar det också!! Bit ihop..... Rillos 😆
StarCruiser Postat 6 februari 2004 Postat 6 februari 2004 OK, 1) Leta upp 2 vita tangenter bredvid varandra, utan att det finns en svart emellan. 2) Sjung med oss: Bä-bä-vita-lamm...
dbd Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 (redigerat) Thrybom: För att lyckas som musiker måste du först ha ett coolt/1337 nick på internet. Jag förevisar. Vid val av namn bör man gärna tänka på kända hackernamn (om man vill vara tuff/respekterad) så som: "Neo" (matrix hackare) "Morpheus" (matrix hackare) "Crash Overdrive" (Hackers hackare) "Zero cool" (Hackers hackare) Etc. Eller varför inte med lite elita siffror som syboliserar bokstäver? Ex: "3-MA1L" "H4CKER" "7uFF" Etc. Om detta känns lite för "vanligt" så kan du ju gärna pröva lyckan med andra tuffa ord... så som: Ice Fire Death Dark Cool Killer Razor Etc. Om man är ännu finurligare (elitare) så kör man en så kallad "multi-kombo" man kominerar helt enkelt de olika kategorierna... Ex: "K1LL3R_Ne0" "F1re-[m]{a}N" "Z3_r0[kOOl]" "L^eE^T" etc... Då så, get to work! Natten är ung. Redigerat 7 februari 2004 av dbd
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 (redigerat) Glöm inte att börja med liten bokstav och stoppa in Stora bokstäver lite hÄr och däR... 😆 Redigerat 7 februari 2004 av Grahn
dbd Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Glöm inte att börja med liten bokstav och stoppa in Stora bokstäver lite hÄr och däR... 😆 Fasen. Det var ju en gyllene regel jag glömt. Bra att du påminde!
Pluffo Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 (redigerat) Eller varför inte kombinera alla i ett SUPERNICK? >_ZuPAárICEfireGh00stK1llah2k_< Redigerat 7 februari 2004 av Pluffo
Ludde94 (oregistrerad) Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 vad ska jag hjälpa med.....vill du veta hur länge äggen ska kokka??😄:P
Leeroy (oregistrerad) Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 eller du kanske vill veta om hönan kom före ägget;)
Limpan Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 hur kommer det sig att denna tråd vaknar till liv 3 år senare??? Och ja, jag undrar också vad du vill ha hjälp med... 😆🙂
Hellpig Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 hur kommer det sig att denna tråd vaknar till liv 3 år senare???Och ja, jag undrar också vad du vill ha hjälp med... 😆🙂 Antar att det var detta han ville ha hjälp med: https://www.studio.se/index.php?act=findpost&pid=3044 😊 Man skall inte använda ett forumn som en chatt!
Pelle Rylander Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Är detta The Bump of the Century månne?
Valle Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 (redigerat) Till trådskaparen: Som ovan nämnt, byt namn, det brukar hjälpa. Dessutom ska du vara så uppkäftig som möjligt UTAN att verka uppkäftig (det är en konst). EDIT: Tog bort en ogenomtänkt kommentar. Ber om ursäkt i fall någon fann (hann finna) kommentaren stötande. Redigerat 5 januari 2008 av Valle
niklus Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 nejnejnej, asså du måste ju trycka på kaviartuben så falukorven flyger hem igen efter att den lagt en daggmask på toalettlocket i mora! Dagens ungdomar alltså, shiet...
BigStef Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Hej alla!Vill ocksa vara med er och diskutera fracka grejjer, men maste fa lite hjalp forst. Snalla... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Va i he...?
Tilly Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Hej alla!Vill ocksa vara med er och diskutera fracka grejjer, men maste fa lite hjalp forst. Snalla... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Va i he...? Du är lite efter.
Nyrve Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 (redigerat) nejnejnej, asså du måste ju trycka på kaviartuben så falukorven flyger hem igen efter att den lagt en daggmask på toalettlocket i mora! Dagens ungdomar alltså, shiet... nejnejnej!! du måste använda knpparna till att hoppa på ytliga ämnen som sedan ramlar och faller som oanvända näsdukar! (var det där omoget?) Redigerat 16 april 2008 av Nyrve
®offe Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 ...jag undrar om det inte är så att den som är i mest akut behov av hjälp är den som sitter och harvar i tre och ett halvt år gamla trådar?? 😄
drloop (oregistrerad) Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 ...jag undrar om det inte är så att den som är i mest akut behov av hjälp är den som sitter och harvar i tre och ett halvt år gamla trådar?? 😄 Det kan bli en visa...
tbruce Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Nu gömmer vi den här tråden och plockar fram den igen 2012.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.