Emsangel Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 hejsan. Har ett litet problem med cubase, det är när jag ska lägga till en effekt på tex. Gitarren, så om jag tar delay på den och trycker in vad jag ska ha och så och trycker på peview för att höra hur det låter så kommer ett felmeddelande upp. I Felmeddelandet står det: A serious problem has occured: Please try to save your project under another name and then restart Cubasesx3.exe. If this problem persist please contact Steinberg Technical Support with a description of what you do to create this problem, and the created file C:\Program\Steinberg\Cubase SX3\Cubasesx3.LOG. Detta händer när jag använder alla plug ins, hände också när jag ställer in olika grejjer i programmet, som tex ljudkort. Har nyss börjat med att spela in och nyss köpt ljudkort och mick o sånt. Ljudkortet är Lexicon Omega om det är till nån hjälp. Om jag fortsätter o grejjar i programmet efter felmeddelandet så kommer det efter nån minut upp att, Cubase kan inte svara, skicka felrapport, skicka inte felrapport. Är tacksam för alla svar! /Emil
Flebbo Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 Det är väl bara att göra som felmeddelandet säger och ta kontakt med Steinberg Technical Support ..?
spectacell Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 Tjena! Gå till www.steinberg.net / MySteinberg och regga dig och din USB-nyckel där. Sen är det fritt fram att maila mig på support@mi7.com så hjälper jag gärna till.
Emsangel Postat 16 juni 2008 Trådstartare Postat 16 juni 2008 Tjena! Gå till www.steinberg.net / MySteinberg och regga dig och din USB-nyckel där. Sen är det fritt fram att maila mig på support@mi7.com så hjälper jag gärna till. okej, ska jag göra, tack så mycket!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.