Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenna!

Har nu suttit och tänkt lite, fan min plånbok väger ju inget... 😄

Och nu när man blivit tonåring är det ju även ''tillåtet'' att ta sommajobb.

Men vart kan man som trettonåring jobba?

Någon som kanske har en plats ledig i Stockholmstrakten eller ännu hellre Järfälla?!

Tiden går ju så fort, och nu dagen innan jag slutar (13:e Juni 😉) så kom jag på att det kanske är dax att kolla om det finns några lediga jobb, och i sådana fall, vilka.

Eller är kanske alla dessa jobb upptagna?

Är en hyffsad trummis, så skulle kanske kunna spela lite trummor, men annars går väl i stort sätt allting bra 😄

Så om någon känner någon, som känner någon, som känner någon (osv.) som du känner så skulle det vara kul att veta, och gärna i närheten av Järfälla, så kanske du/den skulle kunna höra av sig.

Är i övrigt väldigt intresserad av att jobba i tex Jam MB eller 4Sound...

Men typ allt går bra bara det är lön 😛

Annons
Postat

Gå till olika ställen och fråga, eller ring.. Tyvärr är nog många platser redan tillsatta, eftersom alla företag måste ha sina sommarvikarier färdiga ett tag innan semestern för att alla som annars jobbar ska få veta i tid om dom får extra ledig i sommar eller inte..

Skulle föreslå små företag, små butiker, städning, simskolor och så där det kan vara brist..

Hade du bott i göteborg hade jag kunnat fixa nåt (inget med musik dock..) hm synd..

En annan idé är ju att klippa grannens gräs och buskar 😉

Men kom överens om priset först så du inte gjort jobbet och blir snuvad på pengen 😛

Lycka till!

Postat (redigerat)

Jösses, börjar du tänka på det nu? 😉 Sommarjobb skall man söka veckor eller helst månader innan, men nu vet du det tills nästa sommar, mina jobb sökte jag i Januari-Februari. Det gäller att vara ute i tid eftersom det är stor konkurrens på de platser som finns. Jaylas tips var bra.

Lycka till iaf. 😛

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat

Kolla idrottsföreningar, kyrkogårdar å sånt. Där finns det en massa gräsklippning och sånt som man kan göra. Sånt jobbade jag med på mitt första sommarjobb, men som tidigare sagts, det är väldigt sent ute att börja fundera på sommarjobb nu...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.