Tuben Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jo jag har tänkt att jag ska söka in till SAE till nästa år kanske.. men det som oroar mig är hur man ska göra ifall att man inte kommer från nån rik familj som kan hosta upp 77000 eller vad det är nu igen... det måste ju funnits fler som mig i min sits.. finns det några lön att ta från csn eller? för annars vett i fan.. nån som har ett svar på detta... vore jävla tacksam för svar.. tack på förhand/ Tuben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Man kan få studiebidrag har jag för mig att jag har läst någonstans. Rätta mig om jag har fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Kanske... tydligen har det precis nyss blivit studiemedelsberättigat..dock inte hela kostnaden...en annan snubbe här på forumet berättade att det skulle kosta honom c:a 20 - 22 tusen isf 77.. så det är väl bara att söka.. föffejn..that's a real bargain.. ta två när du ändå är igång och sälj den andra för 40 så har du fått din utbildning grrrrrratis... 😉 kör på ba' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 problemet är att man bara får csn stöd om man går utbildningen heltid, alltså på dagtid, på 9 månader. OM man läser halvtid på 18mån får man inte detta stöd! Hade en kompis som gick den halvtid (kvällstid), han bodde hemma o jobbade på dan för att finansiera det hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tuben Postat 27 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 27 oktober 2004 Men alltså finns det nåt sorts lån man kan ta genom csn eller liknande på den här avgiften på 77000 kr eller vad det är?? det är ju det som är så jävla äckligt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.