android Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Så det är ingen som känner för att reda ut begreppen kring smajlarna? Har egentligen ingen större koll på hur det ska vara. 😉 Jag använder dom mest utifrån hur jag tycker att de ser ut... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Så det är ingen som känner för att reda ut begreppen kring smajlarna? Har egentligen ingen större koll på hur det ska vara. 😉 Jag använder dom mest utifrån hur jag tycker att de ser ut... 🙂 smart. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Så det är ingen som känner för att reda ut begreppen kring smajlarna? Jag glömde dig i mitt förra inlägg, Neko... 🙂 kommer här: Jag är altså en galen agent från ett skivbolag? Mer än vad jag visste själv 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Så det är ingen som känner för att reda ut begreppen kring smajlarna? Jag glömde dig i mitt förra inlägg, Neko... 😉 kommer här: Jag är altså en galen agent från ett skivbolag? Mer än vad jag visste själv 😱 Hehe... tänkte snarare på att du gärna föreläser om regler och ordning. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 peh. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 peh. 😲 Du har ett synfel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 28 oktober 2004 Dela Postat 28 oktober 2004 Personligen tycker jag inte att det är något fel på wrestlande smileys, så länge inte något barn eller djur blir skadat. I farmen var det en gång en dum typ som sparkade ett får och alla postade inlägg i tdningarna typ 😄 Får man sparka får? Näe, inte ens örfila, såvida man inte kommit överens med fåret innan. Men som sagt, låt oss tro på Hammagrella, alla djur utan horn får brottas, särskilt de minsta från Skärholmen, AlbyAnimals och så... Den enda smileyn jag inte fattar är den här 😳 , eller vänta nu, vad tusan handlade den här tråden om? 😳 Har jag gått fel? Skulle bara köpa ett pepparkakshus..... Isåfall vill jag be om ursäkt.... 😉 Vilka är ni förresten? Vad gör ni här hela kvällarna? hejdå 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.