Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

japp...precis som tråden lyder...finns de nån..de e hiphop så du behöver inte vara seline dion eller va hon nu heter...hör av er på hotmail, inte msn.

pro.mille@live.se

Annons
Postat

För mer respons och intresse bör du lägga upp låten här så repsonen ifråga kan bilda sig en uppfattning om det är något dom kan bidra till låten.Det e svårt att få folk att svara på sådana här annonser med så lite info om vad det är du söker , vad det är för hip hop , är låten skriven eller måste dom skriva det själv m.m m.m

Att bara be att någon ska sjunga utan mer bakgrundsinfo är inget bra ide.

Postat
För mer respons och intresse bör du lägga upp låten här så repsonen ifråga kan bilda sig en uppfattning om det är något dom kan bidra till låten.Det e svårt att få folk att svara på sådana här annonser med så lite info om vad det är du söker , vad det är för hip hop , är låten skriven eller måste dom skriva det själv m.m m.m

Att bara be att någon ska sjunga utan mer bakgrundsinfo är inget bra ide.

Bra tips. Jag tar till mig det också! För det kommer bli aktuell för mig senare att söka röster 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.