Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Någon har snott min gitarr....

Stals någon gång för typ två veckor sedan fram till nu. (Har varit borta ett tag, så upptäckte det inte förrens idag.) Stölden ägde rum i Örebro.

Gitarren är en no-name stratamodell, trären kropp, svart plektrumskydd, svarta EMG pickuper och svart Floyd Rose stall.

Inget direkt värde på gitarren annat än för mig som haft den i typ 25 år!

5000:- till den som kan ge mig uppgifter så jag kan få tillbaks den

Redigerat av Worra
Annons
Postat

Stals någon gång för typ två veckor sedan fram till nu. (Har varit borta ett tag, så upptäckte det inte förrens idag.) Stölden ägde rum i Örebro.

Gitarren är en no-name stratamodell, trären kropp, svart plektrumskydd, svarta EMG pickuper och svart Floyd Rose stall.

Tråkigt att höra, tjuvar av cyklar och instrument är de med lägst värde av alla.

• 2 månader senare...
Postat

En bild av gitarren hade inte varit i vägen 🙂

En "no-name stratamodell" rymmer en värld av gitarrer!

Lördagstips; kolla blocket! Det gjorde jag när jag hade haft påhälsningar.

Postat
Stölden ägde rum i Örebro.

Mycket tråkigt att höra. 🙂

Men alltså Hur blev den stulen? har du kanske haft någon fest med mycket folk, kanske vissa du inte ens kände? för om man har ett hum om hur den kunde ha blivit stulen så kanske det är lättare att finna den igen?

Fråga kring polare, och polares polare osv osv. Uppmärksamma Alla du kan tänka dig!

Jag hoppas du hittar den igen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.