Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag heter Victoria och är ny här på forumet 😄

Har redan spanat in trådarna och tycker det verkar mycket intressant läsning, är inriktad att så småningom gå någon utbildning åt musik/mediaproduktionshållet 😎

Förövrigt är jag 20 år och bor i östergötland. I en stad som heter Norrköping, som är sisådär lagom astrist eftersom jag har bott här nästan hela mitt liv sen jag flyttade från Sthlm. Tog studenten förra året i Juni från Fordonspogrammet, där jag gick med typ 16 killar och en tjej i klassen 😛

Jag har kört speedway i mina glansdagar och lite motorcross, nu gör jag mest det för det är så jävla skoj! 😄

Äger också 2 djur kallade hästar, som äter upp pengarna så det blir inte mycket över till annat 😎

Hopp, vi ses säkert på forumen 😄 /V

Annons
Postat (redigerat)

Varmt välkommen, hoppas du kommer trivas här. 🙂

Två tips till dig:

1. Läs först Forumreglerna om du inte gjort det.

2. Använd forumets sökfunktion innan du startar en ny tråd.

Motorcross säger du, ja jösses va kul det är 🙂 , skall skaffa mig en egen om några veckor efter jag jobbat (samt lite ny studioutrustning såklart ☺️ ) Gått fordon säger du? Du vet möjligtvis inte hur man fixar handbromsen på en Mercedes 190e som krånglar? 😏 Bytte beläggen idag men den tar inte alls bra ändå, fast vi spände åt vajern vid trumman,. och jag som måste besiktiga snart 🙁 Hehe, lite offtopic kanske. 😄 Ha det gött

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat
Varmt välkommen, hoppas du kommer trivas här. 🙂

Två tips till dig:

1. Läs först Forumreglerna om du inte gjort det.

2. Använd forumets sökfunktion innan du startar en ny tråd.

Motorcross säger du, ja jösses va kul det är 😛 , skall skaffa mig en egen om några veckor efter jag jobbat (samt lite ny studioutrustning såklart ☺️ ) Gått fordon säger du? Du vet möjligtvis inte hur man fixar handbromsen på en Mercedes 190e som krånglar? 😉 Bytte beläggen idag men den tar inte alls bra ändå, fast vi spände åt vajern vid trumman,. och jag som måste besiktiga snart 🙁 Hehe, lite offtopic kanske. 😄 Ha det gött

Mvh

Memphis

Tackar 😄

Hehe, jag gick transportteknisk så det enda jag lärde mej var att köra lastbil 😛 Vill också köpa cross men pengarna går till så mycket annat just nu 🙂 så i framtiden kanske 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.