VictoriaC Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Hej, jag heter Victoria och är ny här på forumet 😄 Har redan spanat in trådarna och tycker det verkar mycket intressant läsning, är inriktad att så småningom gå någon utbildning åt musik/mediaproduktionshållet 😎 Förövrigt är jag 20 år och bor i östergötland. I en stad som heter Norrköping, som är sisådär lagom astrist eftersom jag har bott här nästan hela mitt liv sen jag flyttade från Sthlm. Tog studenten förra året i Juni från Fordonspogrammet, där jag gick med typ 16 killar och en tjej i klassen 😛 Jag har kört speedway i mina glansdagar och lite motorcross, nu gör jag mest det för det är så jävla skoj! 😄 Äger också 2 djur kallade hästar, som äter upp pengarna så det blir inte mycket över till annat 😎 Hopp, vi ses säkert på forumen 😄 /V
Memphis Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 (redigerat) Varmt välkommen, hoppas du kommer trivas här. 🙂 Två tips till dig: 1. Läs först Forumreglerna om du inte gjort det. 2. Använd forumets sökfunktion innan du startar en ny tråd. Motorcross säger du, ja jösses va kul det är 🙂 , skall skaffa mig en egen om några veckor efter jag jobbat (samt lite ny studioutrustning såklart ☺️ ) Gått fordon säger du? Du vet möjligtvis inte hur man fixar handbromsen på en Mercedes 190e som krånglar? 😏 Bytte beläggen idag men den tar inte alls bra ändå, fast vi spände åt vajern vid trumman,. och jag som måste besiktiga snart 🙁 Hehe, lite offtopic kanske. 😄 Ha det gött Mvh Memphis Redigerat 3 juni 2008 av Memphis
VictoriaC Postat 4 juni 2008 Trådstartare Postat 4 juni 2008 Varmt välkommen, hoppas du kommer trivas här. 🙂 Två tips till dig: 1. Läs först Forumreglerna om du inte gjort det. 2. Använd forumets sökfunktion innan du startar en ny tråd. Motorcross säger du, ja jösses va kul det är 😛 , skall skaffa mig en egen om några veckor efter jag jobbat (samt lite ny studioutrustning såklart ☺️ ) Gått fordon säger du? Du vet möjligtvis inte hur man fixar handbromsen på en Mercedes 190e som krånglar? 😉 Bytte beläggen idag men den tar inte alls bra ändå, fast vi spände åt vajern vid trumman,. och jag som måste besiktiga snart 🙁 Hehe, lite offtopic kanske. 😄 Ha det gött Mvh Memphis Tackar 😄 Hehe, jag gick transportteknisk så det enda jag lärde mej var att köra lastbil 😛 Vill också köpa cross men pengarna går till så mycket annat just nu 🙂 så i framtiden kanske 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.