Bob rock (oregistrerad) Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 Hur kan jag lägga effekt på mitt grove agent spår! Jag har lagt det som midi spår och där kommer jag inte åt vst effekterna? 😉
Claes Holmerup Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 Midi och audio är inte samma sak... 😉 GA har en midikanal i mixern - och så några audiokanaler. Titta igenom hela mixern i Cubase, så hittar du audiokanalerna också...
Chris_Emil Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 hm... ok jag förstår att du menar mixern i GA, men om jag kör en annan vsti och inte gillar dess effekter och vill har t.ex MasterVerb... hur gör jag då ? Har letat igenom allt i SX mixer... 😛
Claes Holmerup Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 hm... ok jag förstår att du menar mixern i GA, men om jag kör en annan vsti och inte gillar dess effekter och vill har t.ex MasterVerb... hur gör jag då ? Har letat igenom allt i SX mixer... 😛 Jag menade Cubase-mixern... Om du inte gillar de inbyggda effekterna i ett VSTi, så är det bara att lägga andra effekter på audiospåret i Cubase-mixern och stänga av effekterna i ditt VSTi...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.