Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 maj 2008 Postat 30 maj 2008 (redigerat) Tjena! Jag är en 36 årig halvgalen kille som söker en seriös sångerska att samarbeta med. Själv spelar jag gitarr, bas och piano. Jag är inte proffs på något instrument tekniskt sett men tycker att jag är väldigt musikalisk och skapar sköna harmonier. Eftersom jag inspireras av bla David Bowie, Peter Gabriel, Tracy Chapman, Cheryl Crow mfl så är jag ganska flexibel inom genrenen i mitt skapande. Men det är lätt att fastna i ett visst "tänk" ibland och man inte kommer vidare. Har en professionell digital studio och kan spela in 20 kanaler samtidigt. Jag strävar efter det gamla analoga soundet som tex Abba och Beatles hade. Har jobbat som livetekniker tidigare och även med ljud inom teater. Har också spelat slagverk i symfoniorkester och i hemvärnets blåsorkester. Så nu önskar jag hitta nån att improvisera fram bra låtar med. Spelar du dessutom kanske nåt instrument är det ju ännu bättre. Det viktigaste vid ett samarbete är att man har kul ihop. Musik ska vara kul tycker jag. Har man roligt så blir resultatet bra också. Det är viktigt med humor (så sjuk humor som möjligt).Jag är helt slut i huvet och har inte många pommes frites på tallriken... 🙂 Känner du dig likadan så hör av dig. Har du dessutom laktosfri bröstmjölk så är du given. 😆 //Fredrik Redigerat 1 juni 2008 av Analogfreak
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 juni 2008 Postat 11 juni 2008 Vilken pausfågel väntar jag på... Amsterdam? 😉
david.roennlund Postat 11 juni 2008 Postat 11 juni 2008 vad jag vet bor hon i luleå 😉 https://www.studio.se/index.php?showuser=12694
Analogfreak (oregistrerad) Postat 12 juni 2008 Postat 12 juni 2008 vad jag vet bor hon i luleå 😉 https://www.studio.se/index.php?showuser=12694 Har hon flyttat hit nu? 😲
Sofiesticated Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Hejsan Fredrik! Jag är väldigt sugen på att göra musik. Jag sjunger dagligen och är allätare inom musik...... Hör gärna av dig! // Sofie
SadamJR Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Hejsan Fredrik! Jag är väldigt sugen på att göra musik. Jag sjunger dagligen och är allätare inom musik...... Hör gärna av dig! // Sofie Det kan bli svårt.
SadamJR Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Hejsan Fredrik! Jag är väldigt sugen på att göra musik. Jag sjunger dagligen och är allätare inom musik...... Hör gärna av dig! // Sofie Vill tillägga, eftersom du är ny här och inte vet detta, att Analogfreak/Fredrik har gjort sig omöjlig här gång efter annan. Han är förmodligen portad på livstid vid det här laget, men lyckas ändå smita in under ständigt nya alias. Det har gått så långt att vissa medlemmar skulle kunna misstänka att du är han. Fö, välkommen.
Sofiesticated Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 (redigerat) Det kan bli svårt. ok då fattar jag Redigerat 4 juni 2013 av Sofiesticated
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.