evilrocker Postat 30 maj 2008 Dela Postat 30 maj 2008 Kopplade en stereo till min Mbox2 hemma idag för att ha ytterligare ett lyssningsalternativ och får då ett brus med en ganska ljus ton i. Vad är det? Går det att få bort? Minns inte att jag haft det problemet förut när jag kopplat så... Har testat både mon out och hörlursutgången... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 30 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 30 maj 2008 Tips någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 30 maj 2008 Dela Postat 30 maj 2008 får du samma brus/ton om du kopplar in nått annat i samma uttag på mboxen ? brukar det tjuta i lurarna ? annars är det säkert stereon som är boven i dramat //david Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 30 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 30 maj 2008 Nej får inte tjut i lurar eller vanliga monitorerna, och konstiga är att stereon funkar bra med allt annat tex från cdspelare, ipod, från "vanligt" ljudkort i datorn när man kör mp3or tex. 😉 får du samma brus/ton om du kopplar in nått annat i samma uttag på mboxen ? brukar det tjuta i lurarna ? annars är det säkert stereon som är boven i dramat //david Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 30 maj 2008 Dela Postat 30 maj 2008 Kan ha att göra med att du använder flera olika eluttag kanske? Prova att koppla allt (ALLT) till samma uttag. Jordloopar brukar dock inte uppenbara sig i det övre registret men men… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.