Anders F Postat 29 maj 2008 Postat 29 maj 2008 Nu är det inte länge kvar tills PT är kompatibelt med MAC OSX 10.5.3. Läs mera om ämnet i länken och för att hålla dig uppdaterad. http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=...on=news_details MVH Anders
Linus Postat 29 maj 2008 Postat 29 maj 2008 Och det innebär att CoreAudio-drivrutiner också är på väg? Då får jag plötsligt en anledning att inte slänga Mboxen på soptippen.
Anders F Postat 29 maj 2008 Trådstartare Postat 29 maj 2008 Och det innebär att CoreAudio-drivrutiner också är på väg? Då får jag plötsligt en anledning att inte slänga Mboxen på soptippen. ☺️ Det stod det inget om, men det skulle jag säkert tro, så vänta lite med att slänga din mbox på tippen 🙂 :)
aolsson Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Och nu är den skarpa versionen av 7.4.2 släppt (för 10.5.3)..
Anders F Postat 19 juni 2008 Trådstartare Postat 19 juni 2008 Och nu är den skarpa versionen av 7.4.2 släppt (för 10.5.3).. hm...är det jag som är dum nu, men jag läste att PT 7.4.2 inte är kompatibelt med äldre versioner av OSX t.ex jag som har 10.4.9, Detta innebär att de senaste uppdateringarna och uppgraderingarna kommer inte gälla mig utan att jag ska behöva uppgradera mitt OSX, eller har jag fel? Om inte så tycker jag det är lite dåligt då jag inte anser att jag ska behöva uppgradera mitt OSX för att i framtiden kunna uppgradera mitt PT. Detta innebär också i sin tur att jag som funderar på att inhandla ett PT HD2 system i slutet av året måste uppgradera mit OSX nu också för det köpet. Eller har jag missat något?
Linus Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 Välkommen hem Mbox! Tyvärr är din funktion redan ersatt, men du kan ju få stå bredvid hårddiskarn och se lite snygg ut iaf 🙂 Har precis installerat drivrutinen. Kanske får den kopplas in nån gång om jag vill ha Focusrite-preampen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.