Gween Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Hej Hej! Christoffer heter jag och har byggt ihop en studio hemma hos mig, mic,synth,mixerbord o cubase. Keep it simple Spelar in allt igenom micken just nu. Började att själv spela musik ganska sent, tror jag plockade upp basen för första gången när jag var 20år, alltså för 4 år sedan(24år nu) Sedan dess har jag lärt mig själv etc och spelar nu gitarr och sjunger, mest sing&songwriting som kommer ur mig. Jag har under en längre tid skrivit och gjort musik och hade planerat att spela in en demo nu till våren, men haft sjukt mycket strul med min lilla "studio", och det ska ni veta...jag är en riktig nybvörjare när det gäller sånt här! Jag känner ingen direkt heller som kan hur allt så vara inställt eller hur det ska kopplas för att få det så optimalt som möjligt. Jag skulle lätt erbjuda typ 700;- rakt av till den som skulle komma hit och styra lite i studion, jag själv bor i sthlm och centralt, om du tycker det låter intressant så hör av dig! ps. så kan jag skicka ett smakprov på hur min musik låter också! Mvh Christoffer
Anders F Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Haj och välkommen hit till forumet. Bor inte i STHLM tyvärr, men någon annan kan säkert hjälpa dig. pssst....bjud 700 spänn och bärs så får du nog mer respons ☺️ MVH Anders
FlyRider Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Hej Hej! Christoffer heter jag och har byggt ihop en studio hemma hos mig, mic,synth,mixerbord o cubase. Keep it simple Spelar in allt igenom micken just nu. Började att själv spela musik ganska sent, tror jag plockade upp basen för första gången när jag var 20år, alltså för 4 år sedan(24år nu) Sedan dess har jag lärt mig själv etc och spelar nu gitarr och sjunger, mest sing&songwriting som kommer ur mig. Jag har under en längre tid skrivit och gjort musik och hade planerat att spela in en demo nu till våren, men haft sjukt mycket strul med min lilla "studio", och det ska ni veta...jag är en riktig nybvörjare när det gäller sånt här! Jag känner ingen direkt heller som kan hur allt så vara inställt eller hur det ska kopplas för att få det så optimalt som möjligt. Jag skulle lätt erbjuda typ 700;- rakt av till den som skulle komma hit och styra lite i studion, jag själv bor i sthlm och centralt, om du tycker det låter intressant så hör av dig! ps. så kan jag skicka ett smakprov på hur min musik låter också! Mvh Christoffer Tjena Christoffer! Vad har du för ljudkort? Jag bor i sthlm så jag kanske skulle kunna hjälpa dig. Skicka gärna ett smakprov! min email är love.franzon.aurell@gmail.com Vänliga hälsningar Love franzon Aurell
Twilight_Zound Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Lista problemen här så kanske du kommer undan med bandbredds kostnaden.... ☺️ Då kan du lägga sjuhundra på krogen och dricka bärsen innan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.