Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå!

Rubriken förklarar nog rätt tydligt vad jag är här för.

Jag undrar lite om vilka inspelningsstudior i Stockholm som ni tror skulle ta emot och kanske rent av behöva en arbetsvillig 91:a under sommaren som glatt gör vad som helst, bär kablar, bär lådor, kokar kaffe etc. så länge det är i studiomiljö och i den branschen. Hur stora chanser har man att få tag på ett jobb?

I prao-trådarna stod det rätt klart att det kan vara svårt att få något ut rent kunskapsmässigt ur arbetet då det som bekant går fort för de som producerar/spelar in. Tid är pengar. Men självklart vore det mer än roligt om jag ändå lär mig någonting inom det. Men men.

Men som sagt, har ni några tips på studior som kanske tar emot en kille med brinnande intresse för produktion, som gör vilket skitgöra som helst?

Tackar och bockar.

/Chrille

Annons
Postat

Om du har rätt kontakter, kunskaper nog för att faktiskt hjälpa till istället för att söla ner, har lust att jobba gratis och inte pratar om denna sommaren så... ja kanske, med lite tur...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.