Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej !

Har länge grubblat över hur dessa dj saker fungerar och hur man ska göra för att få ihopp en låt som man orkar lyssna på fullt ut 😉 men nu undrar jag om det finns exempel vis några böker/online beskrivningar(på svenska) eller liknande på hur man blir en "bra DJ" ?

Tackar alla som svarar med ett glatt sommar face! 😄

Redigerat av Beppen
Annons
Postat
Hej !

Har länge grubblat över hur dessa dj saker fungerar och hur man ska göra för att få ihopp en låt som man orkar lyssna på fullt ut 😉 men nu undrar jag om det finns exempel vis några böker/online beskrivningar(på svenska) eller liknande på hur man blir en "bra DJ" ?

Vill du göra en egen låt eller lära dig mixa låtar?

Om du vill lära dig att mixa låtar så är youtube en bra källa. Jag har själv lärt mig allting själv via youtube, forum osv. Och så har jag ju lärt mig genom att prova själv så klart. Här har du iaf en kille på youtube som ger många bra tips:

http://www.youtube.com/user/ellaskins

Och sen kan du ju kolla på www.djportal.nu också.

• 2 veckor senare...
Postat
Hej !

Har länge grubblat över hur dessa dj saker fungerar och hur man ska göra för att få ihopp en låt som man orkar lyssna på fullt ut 😲 men nu undrar jag om det finns exempel vis några böker/online beskrivningar(på svenska) eller liknande på hur man blir en "bra DJ" ?

Vill du göra en egen låt eller lära dig mixa låtar?

Om du vill lära dig att mixa låtar så är youtube en bra källa. Jag har själv lärt mig allting själv via youtube, forum osv. Och så har jag ju lärt mig genom att prova själv så klart. Här har du iaf en kille på youtube som ger många bra tips:

http://www.youtube.com/user/ellaskins

Och sen kan du ju kolla på www.djportal.nu också.

Tack för svaret Mycket till Hjälp!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.