Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena.

Jag har gjort en låt i Guitar Pro och har den nu som midifil. Jag tycker den är sweet svängig, men det känns ju lite löjligt att bara ha den i midi-form. Jag har börjat lite med att spela in den i cubase, men jag tycker inte att det blir sådär askul, jag har också börjat lite smått med att göra nån slags techno-låt av den 😄 även fast den inte känns så värst technoaktig egentligen.

Den är nog bäst instrumental egentligen, men tänkte bara kolla här om det är några som har nåt kul tips om vad jag ska göra med den.

http://www.MegaShare.com/418779

(Jag visste inte bästa stället att lägga upp den, men det här borde väl funka, annars kan jag lägga den nån annanstans)

tack på förhand 😏

• 3 veckor senare...
Annons
Postat
Tjena.

Jag har gjort en låt i Guitar Pro och har den nu som midifil. Jag tycker den är sweet svängig, men det känns ju lite löjligt att bara ha den i midi-form. Jag har börjat lite med att spela in den i cubase, men jag tycker inte att det blir sådär askul, jag har också börjat lite smått med att göra nån slags techno-låt av den 😛 även fast den inte känns så värst technoaktig egentligen.

Den är nog bäst instrumental egentligen, men tänkte bara kolla här om det är några som har nåt kul tips om vad jag ska göra med den.

(Jag visste inte bästa stället att lägga upp den, men det här borde väl funka, annars kan jag lägga den nån annanstans)

tack på förhand ☺️

om du vill göra något vettigt med den så fortsätt i cubase.

där kan du både göra en instrumental och en technoversion

glam-techno!!!

med tonartshöjning...

• 2 veckor senare...
Postat
Tjena.

Jag har gjort en låt i Guitar Pro och har den nu som midifil. Jag tycker den är sweet svängig, men det känns ju lite löjligt att bara ha den i midi-form. Jag har börjat lite med att spela in den i cubase, men jag tycker inte att det blir sådär askul, jag har också börjat lite smått med att göra nån slags techno-låt av den ☺️ även fast den inte känns så värst technoaktig egentligen.

tack på förhand :rolleyes:

om du vill göra något vettigt med den så fortsätt i cubase.

där kan du både göra en instrumental och en technoversion

glam-techno!!!

med tonartshöjning...

mm i riktigt schlager anda..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.