brille Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Hej jag är ny på forumet och jag har en fråga som jag måste ställa.. Vad fan är z3ta+ ? 😉 Jag har fixat det och förväntade mig att få en massa fräna ljud.. Men inget funkar i FL och jag fattar inte ett skit vad jag ska göra med plug-innen eller VST eller vad det heter 😎.. Snälla hjälp mig 😉
brille Postat 26 maj 2008 Trådstartare Postat 26 maj 2008 Hej jag är ny på forumet och jag har en fråga som jag måste ställa.. Vad fan är z3ta+ ? 😉 Jag har fixat det och förväntade mig att få en massa fräna ljud.. Men inget funkar i FL och jag fattar inte ett skit vad jag ska göra med plug-innen eller VST eller vad det heter 😎.. Snälla hjälp mig 😉 Vill bara tillägga att jag har lagt z3ta mappen i plugins mappen i FL
DrivKraft Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 "Vad fan är z3ta+ ?" z3ta+ är en mjukvarusynt! "Jag har fixat det" Som i att ha laddat ner illegalt? Jag hoppas Du menar demoversionen för det vore otroligt korkat att ha spenderat pengar på en mjukvara Du inte förstår! Mitt råd är att kolla manualerna!
brille Postat 26 maj 2008 Trådstartare Postat 26 maj 2008 "Vad fan är z3ta+ ?" z3ta+ är en mjukvarusynt! "Jag har fixat det" Som i att ha laddat ner illegalt? Jag hoppas Du menar demoversionen för det vore otroligt korkat att ha spenderat pengar på en mjukvara Du inte förstår! Mitt råd är att kolla manualerna! aha 😏 tack ^^ hahah ;D det förklarar en del ^^ men jag vill göra techno låtar i FL och än så länge har jag bara dom ljuden man får till programmet.. Vet du några packs som är bra och hur man gör så att dom fungerar? 😄 tack
brille Postat 26 maj 2008 Trådstartare Postat 26 maj 2008 Ok! Du vill göra techno! Ring Basshunter... Ja det kanske jag skulle göra.. Har inte hans nummer dock : /.. Men kan ingen berätta hur man fixar lite techno ljud med sådana sound-packs. Vilka mappar dom ska ligga i och hur man ska göra 😏
Uozon Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 (redigerat) Snälla hjälp mig 😏 Voilá FL Studio videotutorials Redigerat 26 maj 2008 av Uozon
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.