Jump to content
Annons

Hahahah.. jag tror jag döör!


Erikho

Recommended Posts

Annons
Har svårt att tänka mig att en man på samma sätt skulle bli helt besatt och förälskat i en yrkeskategori...

Snabbköpskassörskor!

+ 1 😏

Hon står i ett hamburgerkök och oljan som bränner

steker på levande händer

Hon blandar en milkshake av jordgubb å vanilj

när hon ger mig den hon rör vid mina händer

Jag kan inte se henne spilla sitt liv på det här..

Hon är fin!

Ensamma Hjärtan, gammalt Göteborgsband. Sedan jag hörde låten första gången, så är det kört när det är dags för lite junkfood. Tyvärr så håller ju inte alla mojjar med den personal man drömmer om ha ha

Snabbköpskassörskan har ju också en låt med den där gotlänningen Göran Ringbom, men den låten glömmer man väl helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har svårt att tänka mig att en man på samma sätt skulle bli helt besatt och förälskat i en yrkeskategori...

"Hantverkare" är en hel genre inom bögporren ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Läser i en forumtråd på Lovethebeat http://www.lovethebeat.com/forum_trad.html?ThrID=15 om en tjej som är helt pervers på dj´s! Som om de vore rock eller filmstjärnor. Varför är det så här med kvinnor? Har svårt att tänka mig att en man på samma sätt skulle bli helt besatt och förälskat i en yrkeskategori...

Ja, helt sjuk när man kan bli "förälskad i en yrkeskategori".

Som fotomodeller, väderflickor, prostituerade... eller varför inte "rock eller filmstjärnor"

Min personliga favoritgrupp är nog "kvinnor"

Men helt ärligt tycker jag att det är ett intressant fenomen eftersom man inte direkt attraheras av personen per se, utan snarare av vad människan representerar och således de djupa känslor som är associerade med gruppen. Dessa känslor rotar väl sig i hur man själv vill bli uppfattad, eller är möjligen kopplade till en annan människa som råkar tillhöra den gruppen. Väldigt ofta är dock dessa associationer mer eller mindre frammanipulerade och ditplacerade.

Men skit i det, vem vill inte vara ihop med en fotomodell? Kanske inte så många som vill skaffa barn med en prostituerad dock. Eller vad sägs om en prostituerad fotomodell?

-make fuck, not kill

Redigerat av funky monk
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en tjej som typ mailbombar mig.

Jag vet inte om jag ska kalla henne för en "stalker" eller ett fan.

Får flera mail varje dag där hon vill träffas, komma till sverige, fråga om jag kan skicka autografer osv.

Hon skickar t om massa bilder på sig själv. Ganska intressant faktiskt.

Hon är nog mitt största fan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...