Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Den här frågan känns löjlig för det står i manualen hur man gör. MEN det funkar ju INTE!!!

Kortkommandot för att switcha mellan Edit och Mix-vyn är för PC Ctrl + = (dvs håll ctrl ner samtidigt som man trycker på likamedstecknet).

Detta funkar bra på Mac, men på mitt tangentbord funkar det då inte... Det enda likamedstecken jag har sitter på samma tangent som siffran noll och nås genom att trycka Shift+0...

Jag använder ProTools 6.4 för Windows alltså...

Nån som kan ge ett litet tips på vägen...?

/Peter

Annons
Postat

man måste trycka ctrl och både )= eller =?... minns inte riktigt.... något av kombinationerna är det. det dumma är att zoom-kommandot ligger jäkligt likt något av ovanstående... så ofta när man växlar så zoomar man också... vilket kanske är störigt.

jag köpte en monitor istället.... bästa lösningen 😄

Postat

Alla Macare!

Visste Ni att man kan skifta mellan Edit och mixläge också genom att trycka "Äpple" och "<"-tangenten? Jättebra för oss som inte har kalkylatorn!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.