Piecemaker Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 (redigerat) Tjena! Mitt namn är Johan och har trots andra människors fördomar levt med elektronisk musik av de flesta typerna i mina öron sedan barnsben. Började spela piano i sexårsåldern och höll på i fem år med det tills jag tröttnade. Mitt intresse för att skapa musik väcktes i slutet av högstadietiden då jag testade på en tidig version av FLstudio 3. På den tiden var det mest clubtrance som gällde för min del men det fortsatte i en resa där jag sedan plöjt igenom de flesta genrer av elektronisk musik. Däribland house, synth/EBM, techno/schranz och har lett till det jag sysslar med idag på heltid: Newstyle Hardcore/Gabber, NU-Hardstyle och Jumpstyle Är aktiv med tre stycken projekt: Piecemaker - Hardcore/Gabber, Musikproduktion samt Live act och DJ-Set Johan Herz - Hardstyle och Jumpstyle, Musikproduktion Swedish Generalz - Jumpstyle, både live och DJ-sets i samarbete med två andra medlemmar. hemsida: http://www.piecemaker.se/ 😳 Redigerat 25 maj 2008 av Piecemaker
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.