Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

jag söker en sångerska för insjungning på mina demos.

en gitarrist som kan hjälpa till att spela in på demos och är bra på melodier.

en producent som kan hjälpa mig knyta ihop säcken.

om du tror du är den jag söker, tveka inte att mejla, adda mig på msn eller skriva på myspace så ser vi vad som händer.

mvh/Joss

Annons
RikardS (oregistrerad)
Postat
Hej,

jag söker en sångerska för insjungning på mina demos.

en gitarrist som kan hjälpa till att spela in på demos och är bra på melodier.

en producent som kan hjälpa mig knyta ihop säcken.

om du tror du är den jag söker, tveka inte att mejla, adda mig på msn eller skriva på myspace så ser vi vad som händer.

mvh/Joss

Jag hade kunnat lägga gitarr, men menar du att du vill ha någon som är bra på att spela slingor eller komma på slingor?

Skicka mej gärna ett mail rikard.svensson@utb.karlshamn.se o ge mej lite mer info 😳

Postat

Vad är det för slags musikstilar vi pratar om här?

Jag är gitarrist/instrumentalist och gillar att skriva musik och producera! Man kan säga att mixning är mitt huvudinstrument, och instrumenten mina, eh, biinstrument.. =) Kolla gärna mitt myspace: "medley" (har mixat låtarna i medley själv och skrivit dem tillsammans med några andra)

TJO!

/L

Postat (redigerat)

Låter som att du tänker köra åt rock/pop hållet och då är jag definitivt villig att producera det hela, skulle det behövas kan jag även kliva in och lira lite gura (eller bas). Skriver till dig på MSN.

Redigerat av Gäst
Postat

hej suss

det är pop/soul.

vart bor du? har du kanske nåt röst prov?

/Joss

Hej hej!

Jag kanske kan sjunga.. det beror lite på vad det är för musikstil..

Hör gärna av dig!

Mvh

Suss

Postat

gör så 🙂

Låter som att du tänker köra åt rock/pop hållet och då är jag definitivt villig att producera det hela, skulle det behövas kan jag även kliva in och lira lite gura (eller bas). Skriver till dig på MSN.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.