lizzydevine (oregistrerad) Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Vill ni spelas i radio på Radio WakeUp 105.1 i halland... Jag leder ett demo program som heter "DemoLera".. Vi spelar endast svensk osignad musik i alla kategorier... Intresserade? Skicka ett mail till info@lizzydevine.com
Nisse Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Vill ni spelas i radio på Radio WakeUp 105.1 i halland... Jag leder ett demo program som heter "DemoLera".. Vi spelar endast svensk osignad musik i alla kategorier... Intresserade? Skicka ett mail till info@lizzydevine.com Klart att man är intresserad, nu när man är hallänning och allt.. 😕 //Nisse
Nisse Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Uppdatera oss lite nu Vectro, vad är det som är på gång? Spelar ni några låtar? Vilka? 😄 //Nisse
Linus Postat 4 januari 2005 Trådstartare Postat 4 januari 2005 Uppdatera oss lite nu Vectro, vad är det som är på gång? Spelar ni några låtar? Vilka? 😳 //Nisse Som jag uppdaterade i första inlägget har sista programmet av Trassel sänts. Inga av demolåtarna går längre på Pite FM, men det utesluter inte att vi spelar demos. Vår musikpanel lyssnar lika gärna på demos som signad musik. Dock tar vi EJ emot demos via e-post! Posta isåfall en Audio-CD till denna adress: Pite FM Att. Rebecka Sahlén Box 744 941 28 Piteå *viskar* Det är också möjligt att nya demotävlingar dyker upp under våren... Det ryktas om ett helt nytt demoprogram i samarbete med en viss musikfestival där man dansar - och ler. 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.