Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ok tjenare jag vill jäkligt mycke ha ett trummset tyvär måste jag ha ett digitalt.

Så kan ni ett bra digitaltset som man kan öva och spela på? Helst mellan 4000-7000kr

Annons
Postat
Ok tjenare jag vill jäkligt mycke ha ett trummset tyvär måste jag ha ett digitalt.

Så kan ni ett bra digitaltset som man kan öva och spela på? Helst mellan 4000-7000kr

Jag säljer ett Roland Td3kv för 6 500kr. Duger gott och väl till övning och inspelning, men har absolut inte samma känsla som ett akustiskt kit, du måste lägga minst 30 lakan för ett kit som käns hyffsat akustiskt... Men om du bor i Stockholms trakten kan du kanske komma över och testa mitt nån gång. Du kan konakta mig på: DrKlump@hotmail.com för mer information och eventuella bilder.

//Krille

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.